Buchern Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei lurer på om dette er sundt for psu rett og slett Har en totalt dritt pc! 800 mzh cpu gammel amd 256mb ram 133 20 gb disk 3 gb disk asus radeon 9800 xt cd brenner cd rom gammelt creativ lydkort psu en er på 230/250 w Fikk nytt skjermkort idag gratis 9800 xt et altså. Viftene var gåene tough skal oppgradere senere =p Men også vil jeg merke mye bedring i grafikk i f eks cs fra et gammelt g force 2 kort? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg ville i dette tilfellet for sikkerhets skyld byttet til en 350-400watts psu. Det er alltid greit å ha noen ekstra watt i tilfelle du skal oppgradere systemet ditt. Kjøper du ny psu kan du bruke den i neste pc også. Vil anbefale disse merkene: Tagan, MIST, Fotron/Source, Hiper, North Q. Ikke kjøp: Q-tec Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg ville i dette tilfellet for sikkerhets skyld byttet til en 350-400watts psu. Det er alltid greit å ha noen ekstra watt i tilfelle du skal oppgradere systemet ditt. Kjøper du ny psu kan du bruke den i neste pc også. Vil anbefale disse merkene: Tagan, MIST, Fotron/Source, Hiper, North Q. Ikke kjøp: Q-tec hei hva er galt med q tec? Ser de er billige =p men hva vil trolig skje hvis jeg putter inn en sånn en Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg ville i dette tilfellet for sikkerhets skyld byttet til en 350-400watts psu. Det er alltid greit å ha noen ekstra watt i tilfelle du skal oppgradere systemet ditt. Kjøper du ny psu kan du bruke den i neste pc også. Vil anbefale disse merkene: Tagan, MIST, Fotron/Source, Hiper, North Q. Ikke kjøp: Q-tec hei hva er galt med q tec? Ser de er billige =p men hva vil trolig skje hvis jeg putter inn en sånn en Du vil ikke vite det. Styr UNNA ! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg ville i dette tilfellet for sikkerhets skyld byttet til en 350-400watts psu. Det er alltid greit å ha noen ekstra watt i tilfelle du skal oppgradere systemet ditt. Kjøper du ny psu kan du bruke den i neste pc også. Vil anbefale disse merkene: Tagan, MIST, Fotron/Source, Hiper, North Q. Ikke kjøp: Q-tec hei hva er galt med q tec? Ser de er billige =p men hva vil trolig skje hvis jeg putter inn en sånn en Du vil ikke vite det. Styr UNNA ! `joda så de er billige og passer rett inn i budsjettet mitt skal kjøpe ny vifte til 9800 xt og cooler master cavalier 3 kabb nå. Så trenger egentlig psu også. Så vil gjerne vite hva som skjer. For prisen er grei, utseende og de er stille (ifølge specsene) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Stille er de absolutt ikke ! Leverer dårlig strøm og er ustabile. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Q-tec er en ustabil psu med stor risiko for pc-en. Jeg har hørt at qtecer eksploderer, ødelegger komponenter og bare dør. Jeg ville valgt noen andre og stabile merkevarer som Tagan og Fotronsource. Det er verdt å legge penger i strømforsyning, for da risikerer du ikke at pcen går dukken og du har potensiale til overklokking Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja, gå helt klart heller for en av de billig Fortron/Source strømforsyningene. Og en ting til, ikke sammenlign watten til Q-Tec med watten til alle andre PSUer. En 400W Q-Tec leverer ca. like mye strøm som en 300W strømforsyning av de fleste andre merker. Denne burde passe deg perfekt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308621&cks=PRL Den har masse ekstra kraft som kommer til å holde for alle dine fremtidige oppgraderinger Den er billig, god kvalitet, og har et helt greit utseende. Den er også veldig stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå