Gå til innhold

230 w på 9800 xt? :D

Anbefalte innlegg

Hei

lurer på om dette er sundt for psu rett og slett

Har en totalt dritt pc!

800 mzh cpu gammel amd

256mb ram 133

20 gb disk

3 gb disk

asus radeon 9800 xt

cd brenner

cd rom

gammelt creativ lydkort

psu en er på 230/250 w

Fikk nytt skjermkort idag gratis :D 9800 xt et altså. Viftene var gåene tough

skal oppgradere senere =p Men også vil jeg merke mye bedring i grafikk i f eks cs fra et gammelt g force 2 kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville i dette tilfellet for sikkerhets skyld byttet til en 350-400watts psu. Det er alltid greit å ha noen ekstra watt i tilfelle du skal oppgradere systemet ditt. Kjøper du ny psu kan du bruke den i neste pc også.

Vil anbefale disse merkene: Tagan, MIST, Fotron/Source, Hiper, North Q.

Ikke kjøp: Q-tec

Lenke til kommentar
Jeg ville i dette tilfellet for sikkerhets skyld byttet til en 350-400watts psu. Det er alltid greit å ha noen ekstra watt i tilfelle du skal oppgradere systemet ditt. Kjøper du ny psu kan du bruke den i neste pc også.

hei

hva er galt med q tec?

Ser de er billige =p men hva vil trolig skje hvis jeg putter inn en sånn en :ermm:

Lenke til kommentar

hei

hva er galt med q tec?

Ser de er billige =p men hva vil trolig skje hvis jeg putter inn en sånn en :ermm:

Du vil ikke vite det. Styr UNNA !

Lenke til kommentar

hei

hva er galt med q tec?

Du vil ikke vite det. Styr UNNA !

`joda :D

så de er billige og passer rett inn i budsjettet mitt

skal kjøpe ny vifte til 9800 xt og cooler master cavalier 3 kabb nå. Så trenger egentlig psu også.

Så vil gjerne vite hva som skjer. For prisen er grei, utseende og de er stille (ifølge specsene)

Lenke til kommentar

Q-tec er en ustabil psu med stor risiko for pc-en. Jeg har hørt at qtecer eksploderer, ødelegger komponenter og bare dør. Jeg ville valgt noen andre og stabile merkevarer som Tagan og Fotronsource. Det er verdt å legge penger i strømforsyning, for da risikerer du ikke at pcen går dukken og du har potensiale til overklokking

Lenke til kommentar

Ja, gå helt klart heller for en av de billig Fortron/Source strømforsyningene. Og en ting til, ikke sammenlign watten til Q-Tec med watten til alle andre PSUer. En 400W Q-Tec leverer ca. like mye strøm som en 300W strømforsyning av de fleste andre merker.

Denne burde passe deg perfekt:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308621&cks=PRL

Den har masse ekstra kraft som kommer til å holde for alle dine fremtidige oppgraderinger :yes: Den er billig, god kvalitet, og har et helt greit utseende. Den er også veldig stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...