franjov Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da jeg startet pcen min for 1 mnd siden så kom de en ulelyd som hørtest ut som en sirene. Jeg kuttet strømmen med en gang. Da jeg prøvde å starte den på nytt, var problemet de samme. Jeg ringte en servicetelefon og de anntok at det kunne vere strømforsyningen, så jeg fikk tilsendt en ny, men problemet og lyden er den samme også med den nye strømforsyningen. Er det noen andre som har vert borti noe lignende? Er det noen som har en ide om hva problemet kan vere? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Velkommen til forumet! Ta av dekselet til kabinettet og finn ut hvor ulingen kommer fra. Er det PC-speakeren? Harddisk? Får du skjermbilde? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Satt i strømmen til skjermkortet? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen viftestyringer har en slik alarm funksjon hvis du ikke har koblet noe på CPU-styringen etc. Har du viftestyring? Lenke til kommentar
franjov Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 De var ikkje alle koblingene som var skikkelig i ved viftestyringen! Nå fungerer alt som de skal... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå