Gå til innhold

Bytte ut cd-spilleren med PC i BAR :)?

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å sette inn en pc i baren min, slik at jeg kan ha hele musikk samlingen samlet der. Har noen ønsker for hvordan dette skal virke, men vet ikke hva jeg trenger for å fikse dette?

Det optimale hadde vært å hatt et 2 skjerm løsning, 1 skjerm + 1 prosjektor.

Det jeg hadde håpet på var å kunne vist hvilken mp3 sang som spilles + sånn visualization som følger rytmen på prosjektoren. Noe i den duren hvertfall. Evt ha en video som spilles i bakgrunnen på prosjektoren samtidig som musikk spilles.

På den måten kan man fikse spillelister og ordne andre ting på skjermen, mens det andre vises på prosjektoren.

Til et slikt system må man jo også ha en fjernkontroll slik at man kan skippe sanger og browse seg litt rundt å bytte album osv. Jeg aner ikke hva slags kontroll som duger, men en fjernkontroll som bruker Radiosingaler er vel et must når pc'en kommer til å stå bak baren.

Er det noe vits i å skaffe seg Windows MediaCenter eller noe i den duren?

Det blir jo en stue pc, bortsett fra at jeg ikke trenger å han noe tv-kort i pc'en. Eller jeg har jo mulighet til å koble opp kabelantennen der, så kanskje det er en ide alikevel, slik at man kan se litt fotball kamper på tv osv :thumbup:

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...