eplee Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hva er best i denne prisklassen? Har sett på: HP R507 Kodak CX7330 hva er best av disse? eller er det noen andre å anbefale? takker for svar:) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har faktisk liten tillitt til både HP og Kodak. Min første scanner var en HP. Maskinvaren var kanskje normal i prisklassen, men programmvaren var noe helt for seg selv. Ulogisk så det holdt. Scannet du i høyere oppløsning enn 150dpi så ble bildet interpolert opp selv om den klarte 600x1200. Måtte krysse av i et eget felt for å indikere at du ville scanne i den oppløsningen du faktisk valgte og det var langt fra åpenbart at det var nettopp dette denne "ekstrafunksjonen" gjorde! Mitt andre digitalkamera var en Kodak. 6440 tror jeg. Møkk!!! Masse funksjoner som så ut til å være midt i blinken for en som var vant til å bruke speilrefleks... eller... Men så å si samtlige funksjoner og modus var begrenset av "ja, men bare hvis...", "nei, ikke i denne modusen..." og masse jall Og bildene ble rare. Ser mange steder ut som bildet har vært behandlet i Photoshop med et paintbrush filter. Og dette var ikke grunnet høy komprimering. Sammenlignet med andre bilder med tilsvarende mengde komprimering og har ennå ikke funnet lignende "komprimeringartefakter". Fant dette kamera i produktguiden: Sony Cyber-shot DSC-S40 Bra vidvinkel (til å være kompaktkamera), bra videofunksjon og et bra testresultat. Koster noen hundre penger mer, men det er jeg sikker på at det er verdt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå