eplee Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal kjøpe 2.1 høytalere til dataen, mellom 1000 og 1500 kroner.. hva er best i den prisklassen? har sett på disse . Noen bedre forslag? Takker for svar:) Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 har forgjengern, z-2200 og er fornøyd med disse... eneste forskjellen mellom z-2200 og z-2300 er vel designet så vidt jeg vet Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har Z-2300. Er svært fornøyd med de. Skikkelig sterk og god lyd til slikk og ingenting. Har ikke fått til å "vrengd" bassen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skal kjøpe 2.1 høytalere til dataen, mellom 1000 og 1500 kroner.. hva er best i den prisklassen? har sett på disse . Noen bedre forslag? Takker for svar:) jeg tengte på å kjøpe de en gang selv, men så hørte jeg litt rundt på div audio forums og hørte at det var noe som var litt rart med disse. Det var flere som fortalte meg at det virket som at det ikke var NOE delefilter i subben. og det derfor kom med litt rare lyder en gang i blant. Så jeg valgte å kjøpe Logitech Speaker Z-3 2.1 Link å er stor fornøyd, de spiller veldig høyt til å være så små og det er god lyd ikke bare høyt. lyden er detaljrik og med mye dynamikk... så de ambefaler jeg på det sterkeste!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kanskje det var jeg som sa det? Jeg laget vell en post om noen logitech høytalere og påstod noe lignende. Subben er veldig musikalsk og spiller veldig høyt i frekvens. Det er nok et delefilter ,men jeg synes delefrekvensen (evt) ligger alt for høyt iforhold til det den skal. Men det er egentlig sant for alle pchøytalere,men jeg synes ikke Z5300 var noe særlig. Sende de tilbake dagen etter jeg kjøpte dem. Men de fungerer jo greit til spill ,men til musikk så ble dem slitsomme. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er ikke umulig at der var deg nei! men hørte om det flere steder. har også hørt at subben er for stor for høyttalerene at den blir for dominerende Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Grisebra!! : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304887&cks=PRL Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 er ikke umulig at der var deg nei! men hørte om det flere steder.har også hørt at subben er for stor for høyttalerene at den blir for dominerende Riktig. Synes subben er alt for dominerende på de høytalerne. Satelittene er ikke på 53W eller noe slikt. Det står jo 15W elementer i dem så(Dette var i et eldre sett ,men skulle ikke forundre meg om det er noenlunde det samme idag) hvis man skal pumpe 53W igjennom dem så kan det gå riktig ille. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 hørte fra en annen kar som hadde dette nye settet, han hadde samme oppfattning som deg... så det er nok ikke helt gjennomtenkt av logitech dette!?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå