Scortech Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Noen som har peiling på dette. Jeg prøvde for en stund siden 64 bits version. det var den versionen som mann kunne laste ned fra microsoft sin side.(prøve version) Men har nå kjøpt Windows XP 64 bits og når jeg nå har installert den også høyreklikket på my computer eller min datamaskin så står det Service Pack 1..Trodde Service Pack 2 var inkludert i windows XP 64 jeg??. Må jeg da laste den ned fra microsoft sin side eller er ikke den med i 64 bits versionen.??? Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vel jeg kan jo svare før noen lukker spm. ditt. Hvis det står sp1 så er det sp1. Om sp1 til winxp er det samme som winxpx64 det er jo ikke sikkert. Men jeg vet ikke. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Windows XP x64 er ikke det samme som "vanlig", det er forskjellige kerneler og forskjellige SP'er. x64 er basert på NT kernel 5.2 og XP er 5.1 derfor er 5.2 SP1 og 5.1 SP2. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Takk for svaret operaman. Bedre svar kan mann ikke få..takk. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Har hørt et sted at Battlefield 2 ikke støtter Windows XP 64. Det var faktisk en fyr som sendte meg en link om det. Men jeg kan bekrefte at det fungerer knirkefritt. Men da jeg hadde installert windows XP 64 og fått drivere og sånt på stell så var BF2 det første spillet jeg installerte. Fikk litt bakover sveis da det kom fram en dialog boks som sa det at BF2 kun er testet på Windows XP (32bit) Da tenkte jeg selvsagt Neeeeii.Det kan ikke love godt. Men men jeg installerte det, slengte på den siste patchen.kjørte spillet først i single player for å teste ut litt.hmm.fikk faktisk inntrykk av at de kjørte bedre i Windows XP 64..senere på kvelden og utenover natten så spilte jeg online..kjørte som en klokke....ingen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå