remitv Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Jeg har en Nissan primera 2.0 se 1996modell som er helt ødelagt i fronten. Jeg har tenkt å kjøpe meg en Nissan primera 2.0 lx 1993modell. Så det jeg lurer på er om de delene som jeg har på min se version vil passe i lx versionen. For da kan jeg flytte over, motor, bremser, og alt som funker på se bilen. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Jeg har en Nissan primera 2.0 se 1996modell som er helt ødelagt i fronten. Jeg har tenkt å kjøpe meg en Nissan primera 2.0 lx 1993modell. Så det jeg lurer på er om de delene som jeg har på min se version vil passe i lx versionen. For da kan jeg flytte over, motor, bremser, og alt som funker på se bilen. Takker på forhånd! 93 tilsvarer vel P10 tror jeg, og 96 er P11. Ikke heng meg om dette er feil, men tror det var sånn. Det er isåfall to forskjellige generasjoner av Primera, og hva som er endret fra en til den neste aner jeg ikke. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Stemmer at det ikke er samme karroseri. Ville ikke gjort det nei.. http://www.answers.com/topic/nissan-primera f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå