bosannes Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fikk et Belkin USB Bluetooth adapter (10m) i posten i dag, og ble overrasket da det ikke var plugnplay. Jaja... tenkte jeg, og fant fram cden. Innstallasjonsprogrammet var så simpelt at jeg umulig kan ha gjort noe feil. Så ut som innstallasjonen gikk etter planen, men når jeg skulle prøve å få kontakt med diverse mobiltelefoner så det ikke så lyst ut lengre. Når jeg trykker "Finn bluetooth-enheter" kommer det sånn søkeikon, og av og til hender det mobiltelefonen(e) dukker opp, men etter noen sekunder går xplorer tilbake til "Mine Bluetooth-steder". Prøver på nytt, men da får jeg feilmeldingen: "Ingen lokal bluetooth-enhet ble oppdaget". Så i manualen til adapteret at driveren i guiden har navnet "Belkin Bluetooth 1.2 USB Adaptor", mens den hos meg får navnet: "Belkin Bluetooth Device". Er det driveren som er feil, er adapteret ødelagt, eller kan det være andre ting som bugger? (Nei, har ikke mulighet til å prøve adapteret på noen annen pc akkurat nå) Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Eg hadde også mykje problem med mitt Belkin usb adapter (Sikkert ikkje samme som produkt som deg). Eg har 2 usb portar tilgjengeleg, og eg løyste problemet med å installere på nytt på den andre usb porten. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Har prøvd på alle Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Funka fint i pcen til broren min. Mistenker at jeg ikke skulle satt den i før jeg innstallerte programvaren. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt absolutt alle spor av den? Ikke bare avinstallere den, men også slette driverne som Windows har gjort til yndlinger? Lenke til kommentar
zetor-ola Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Eg brukar systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har akkurat samme problem som deg, bortsett for at jeg har 100m versjonen... den funka på en kamerat sin pc:\ skulle gjerne hatt en enkel måte å fikse det på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå