Howard B Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hallo Jeg trenger hjelp til å finne den rette minnebrikken til min maskin. Maskinen består av følgende socket 478 hovedkort (i845G), P4 2GHz prosessor og Corsair 512 XMS PC2700 CL2. Tenkte jeg skulle doble minne kapasiteten. Bør jeg gå for en til av den samme? som jeg tror er denne, eller bør jeg velge en annen? Hilsen Howard Endret 5. august 2005 av Howard B Lenke til kommentar
Capo Crimini Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ja det anbefales at man går for samme brikke som en allerede har. Forøvrig ganske dyr 512mb brikke, så jeg vil tro kvaliteten er til å stole på. Hvis du kjører mange "tunge" programmer (feks spill) så vil det være greit med mer enn 512mb ram. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hvorfor ikke kjøpe 2 helt nye brikker? Feks TwinMos 2x512MB PC3200 1GB til en fin pris. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 hmm.. ja, du sier noe der. Men en 512 brikke til 600 kr kan man vel ikke kalle for dyrt? Tror jeg betalte nærmere 2000,- da jeg kjøpte den gamle brikke i sin tid. Muligheten er som du sier å kjøpe to nye brikker, men hvordan er kvaliteten på TwinMos? Har aldri vært noe større borte i det merket. Men vil det ikke egentlig være bra nok å kjøpe den jeg linka til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå