Gå til innhold

Lyddemper på pistolen?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har spilt gjennom farcry flere ganger.

da jeg var inne på siden deres og lastet ned den nyeste patchen, la jeg merke til at det står dette om pistolen:

Massive Caliber semi-automatic handgun with removable silencer.

har jeg missa ut skikklig, eller har de skrevet at det finnes lyddemper til pistolen, uten at dette stemmer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok truleg noko som var planlagt, men så bestemte dei seg for å fjerne lyddemparen i den endelege versjonen. Så har dei vel bare glemt å endre våpeninfoen på sida.

edit: På den amerikanske versjonen av sida så står det ingenting om lyddemper til pistolen.

Endret av ttt
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+981234789

i virkligheten hadde det nok ikke fungert med en lyddemper på en .50 da ,måtte den ver upraktisk stor og den ville vell ha revnet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ikke vet jeg men det er nok en grun til at det er nesten bare 9mm som har lydemper. og .50 er som often sniper rifler og de trenger jo ikke lyddemper siden de kan skyte flere Km.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

er ikke noen ekspert, skriver bare det jeg tror... men hvorfor er det ikke lydedmper på pistoler med høyere enn 9mm? må vere en grun til det..

Lenke til kommentar
er ikke noen ekspert, skriver bare det jeg tror... men hvorfor er det ikke lydedmper på pistoler med høyere enn 9mm? må vere en grun til det..

Det er lyddempere til pistoler over 9mm, men poenget med en lyddemper er at den klarer ikke å dempe overlyds-smellet. Så for at en lyddempet pistol skal være stille må den ha kuler som går under 340m/s for at de ikke skal "bråke".

Feks USP Tactical .45 AUTO kan du få lyddemper til.

Njaal

Lenke til kommentar

Jo, jeg mener at det ble laget en lyddemper til .50 Desert Eagle, men den funka så dårlig at den aldri ble tatt i bruk. Mener det var noe sånn (er veldig usikker). Et .50 skudd skal ha en mektig lyddemper påmontert for å få dempa lyden.

Men det finnes lyddempere til rifler som M4 også (funker heller ikke all verden). M4 bruker 5.56mm ammunisjon.

Det finnes sikkert 7.62 lyddempere også (den rifla som er avbildet lenger oppe her bruker vel 7.62), men de kan jeg ikke se for meg dekker noe mye lyd. Det må bare være for å dekke over det høye skrallet slik at fiender langt unna ikke vil høre det.

Lenke til kommentar
[iC' date=09/09/2005 : 06:56] Jo, jeg mener at det ble laget en lyddemper til .50 Desert Eagle, men den funka så dårlig at den aldri ble tatt i bruk. Mener det var noe sånn (er veldig usikker). Et .50 skudd skal ha en mektig lyddemper påmontert for å få dempa lyden.

Men det finnes lyddempere til rifler som M4 også (funker heller ikke all verden). M4 bruker 5.56mm ammunisjon.

Det finnes sikkert 7.62 lyddempere også (den rifla som er avbildet lenger oppe her bruker vel 7.62), men de kan jeg ikke se for meg dekker noe mye lyd. Det må bare være for å dekke over det høye skrallet slik at fiender langt unna ikke vil høre det.

hvis du ikke viste det så demper ikke lyddempere lyden med mer en ca 30db. Dvs at du får fortsatt ewt ganske kraftig smell. Den lille fiselyden som du hører pistoler med lydempere lager på film er bare tull. I virkeligheten bråker det fortsatt ganske høyt. Oppgaven til en lydemper er at man skal kunne skyte uten å bli hørselskadet, ikke å dempe lyden slik at fienden hører deg. Jeg skal google litt å se om jeg finner en video hvor det blir skutt med lydemper så får dere se.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...