Gå til innhold

CDON. umulig å kontakte kundeservice?

Anbefalte innlegg

har flere hatt problem med CDON og manglende kundeservice?

Bestillte her for 5 dager siden 2 stk Battlefield 2 DVDer hos CDON

og i posten i dag fikk jeg en "pakke" med bare en dvd og et fraktbrev som påstår at der er 2 stk. og beløp for 2 stk. er trekt fra mitt Visa kort. Ja ja tenkte jeg og skulle til å ta en telefon til CDON, men gjett hva som kom opp på kundeservice? bare en idiotisk "mail-mal" ingen direkte mailadresse eller telefonnr. umulig å få tak i noen. har ventet i over 5 timer på svar!

Siste gang jeg handler med CDON!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har en eller annen forklaring på hvorfor de ikke har telefonsupport, uten at det er en god nok unnskyldning for å ikke ha slikt.

Du skal se at varene ble separert underveis i posten, og at den andre kommer en eller to dager senere.

Edit: Fra hjemmesiden:

· Hvorfor har ikke CDON.COM telefonservice?

For at vi raskest mulig skal kunne betjene så mange kunder som mulig, har vi besluttet å stenge telefonen og konsentrere oss helt om å besvare spørsmål per e-post. Vi er klar over at en del kunder foretrekker telefon, men på denne måten kan vi klare å korte betydelig ned på våre svartider, noe som du tjener på som kunde.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Jeg har også problemer med dem nå:

I forrige uke bestillte jeg to CD'er, det tok fire dager før statusen på bestillingen skiftet til "varene pakkes". Den hadde den statusen i to dager, før jeg gikk lei og avbestillte ca. klokken 16 i dag. Tre timer etter avbestillingen(altså nå) sjekket jeg bestillingen, og da var hele greia plutselig sendt.

Det er jo bra på en måte at de ble sendt, men kundeservice burde kanskje sett at jeg hadde avbestillt varene. Og det tok litt vel lang tid sammenlignet med mange andre webshops. Jeg irriterer meg også ovar at de ikke har telefon, finner ikke et sted på siden hvor det står. (er ikke det ulovlig å ikke oppgi? Tror ihvertfall at jeg har hørt noe sånt...)

Sikkert et forsøk på å ikke miste en kunde, men funket ikke på meg. Aldri mer CDON på meg.

Endret av PC Bjørnen
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg også ovar at de ikke har telefon, finner ikke et sted på siden hvor det står. (er ikke det ulovlig å ikke oppgi? Tror ihvertfall at jeg har hørt noe sånt...)

Hvilken lov skulle det gått under?

Trodde det var ehandelsloven, men der står det ikke spesielt nevnt at telefon er påkrevd. Så det er mulig jeg tar feil.

En tjenesteyter skal ved utøving av sin virksomhet alltid gi informasjon om navn, adresse, elektronisk postadresse og øvrige opplysninger som gjør det mulig å komme i direkte forbindelse med tjenesteyteren.
Endret av PC Bjørnen
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er det spill du er på utkikk etter, så er www.gamesmix.com som oftest er billigere og mer fornuftig alternativ. Jeg bestilte nettopp Age of Empires III Collector's Edition der, og alt gikk som smurt. LotR: Return of the King Extended Ed. kjøpte jeg på CDON for 39,- (feilpriset sikkert, men jeg fikk den for den prisen) og heller ikke der ble det noen kvalmer. Begge to svarte meget kjapt på mine mailer. (I CDON sitt tilfelle, les 'kontaktskjema' istedenfor mail)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...