DArkwIng Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 har flere hatt problem med CDON og manglende kundeservice? Bestillte her for 5 dager siden 2 stk Battlefield 2 DVDer hos CDON og i posten i dag fikk jeg en "pakke" med bare en dvd og et fraktbrev som påstår at der er 2 stk. og beløp for 2 stk. er trekt fra mitt Visa kort. Ja ja tenkte jeg og skulle til å ta en telefon til CDON, men gjett hva som kom opp på kundeservice? bare en idiotisk "mail-mal" ingen direkte mailadresse eller telefonnr. umulig å få tak i noen. har ventet i over 5 timer på svar! Siste gang jeg handler med CDON!! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) De har en eller annen forklaring på hvorfor de ikke har telefonsupport, uten at det er en god nok unnskyldning for å ikke ha slikt. Du skal se at varene ble separert underveis i posten, og at den andre kommer en eller to dager senere. Edit: Fra hjemmesiden: · Hvorfor har ikke CDON.COM telefonservice?For at vi raskest mulig skal kunne betjene så mange kunder som mulig, har vi besluttet å stenge telefonen og konsentrere oss helt om å besvare spørsmål per e-post. Vi er klar over at en del kunder foretrekker telefon, men på denne måten kan vi klare å korte betydelig ned på våre svartider, noe som du tjener på som kunde. Endret 5. august 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg har også problemer med dem nå: I forrige uke bestillte jeg to CD'er, det tok fire dager før statusen på bestillingen skiftet til "varene pakkes". Den hadde den statusen i to dager, før jeg gikk lei og avbestillte ca. klokken 16 i dag. Tre timer etter avbestillingen(altså nå) sjekket jeg bestillingen, og da var hele greia plutselig sendt. Det er jo bra på en måte at de ble sendt, men kundeservice burde kanskje sett at jeg hadde avbestillt varene. Og det tok litt vel lang tid sammenlignet med mange andre webshops. Jeg irriterer meg også ovar at de ikke har telefon, finner ikke et sted på siden hvor det står. (er ikke det ulovlig å ikke oppgi? Tror ihvertfall at jeg har hørt noe sånt...) Sikkert et forsøk på å ikke miste en kunde, men funket ikke på meg. Aldri mer CDON på meg. Endret 5. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 De svarte meg ihvertfall kjapt da jeg ville avslutte mitt medlemsskap der Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Virker litt rart at de ikke vil drive med telefon, kun mail. Har de lov til det da? Men ellers bruker eg cdon, og er egentlig godt fornøgd. EDIT: prøv og dvdstrax, de har en del filmer som mange andre ikke kan oppdrive Endret 6. august 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg irriterer meg også ovar at de ikke har telefon, finner ikke et sted på siden hvor det står. (er ikke det ulovlig å ikke oppgi? Tror ihvertfall at jeg har hørt noe sånt...) Hvilken lov skulle det gått under? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Jeg irriterer meg også ovar at de ikke har telefon, finner ikke et sted på siden hvor det står. (er ikke det ulovlig å ikke oppgi? Tror ihvertfall at jeg har hørt noe sånt...) Hvilken lov skulle det gått under? Trodde det var ehandelsloven, men der står det ikke spesielt nevnt at telefon er påkrevd. Så det er mulig jeg tar feil. En tjenesteyter skal ved utøving av sin virksomhet alltid gi informasjon om navn, adresse, elektronisk postadresse og øvrige opplysninger som gjør det mulig å komme i direkte forbindelse med tjenesteyteren. Endret 6. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Da skal jeg ivert fal ikke bestille der. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Veldig glad for advarslene i denne tråden. Grunnet tvreklamene hadde jeg tenkt å bestille meg et par cder, men etter å ha lest hvor "effektive" de er med å behandle ordre og hvilken "strålende" kundeservice de gir blir nok den bestillingen droppet... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Du ka jo bare sende en mail til de med denne linken til denne siden. Sån att de får se hva som er pågang i det skjulte. Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har bestilt fra cdon maaange ganger. Det du må se på er forventet leveringstid på produktsidene hos dem. Tingene de sender er som regel hos deg etter 3-5 dager. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Du ka jo bare sende en mail til de med denne linken til denne siden. Sån att de får se hva som er pågang i det skjulte. HMMM hvilken e-post? ingen epost adresse til CDON bare møkka skjema som skal fylles ut. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg er kjempefornøyd med cdon, har handlet er mange ganger og har absolutt ingenting å utsette på dem. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Har handlet mye der, flott leveringtid, har retunert Cd er og... De gjorde en feil og jeg fikk rabatt osv. Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har bestilt fra CDON maaange ganger. Bare en gang sendte de feil. De sendte meg Star Wars Box'en istedenfor Band Of Brothers Box'en, men det fikset de fort opp i Lenke til kommentar
homerdonut Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Noen som har en e-post adresse dit eller? Kundeservice f.eks. Kunne trengt det, men det er jo umulig å finne den på sida deres. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det spill du er på utkikk etter, så er www.gamesmix.com som oftest er billigere og mer fornuftig alternativ. Jeg bestilte nettopp Age of Empires III Collector's Edition der, og alt gikk som smurt. LotR: Return of the King Extended Ed. kjøpte jeg på CDON for 39,- (feilpriset sikkert, men jeg fikk den for den prisen) og heller ikke der ble det noen kvalmer. Begge to svarte meget kjapt på mine mailer. (I CDON sitt tilfelle, les 'kontaktskjema' istedenfor mail) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Som det kommer fram øverst i tråden er det ingen mailadresse dit - kun en form man fyller ut. Da denne tråden egentlig er gammel og utdødd trengs det ikke å bumpe den. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg