Knuty Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Heisann.. Bruker hotmail, og har de siste dagene mått mange merkelige mailer. Alle legger seg i Junkmailen. Eksempler: [email protected]... Esto doleria mucho, mucho :smile:. Aug 4 313k [email protected] Bin Laden nuevo goliador de Arabia saudita , ... Aug 4 313k [email protected]... Asi se hace el amor... Aug 4 313k Som regel vet jeg hvem avsenderen er..men har erstattet navnet med x'er her :smile: Alle mailene er på 313 kB. Noen som vet hva dette er for noe..? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Åpne et par og se etter da vel ... Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 det er såkalte virusmail som er blitt fjernet av Mc Afee.....Mc Afee søker nemlig gjennom alle filer som blir sendt....men de havner alikavel i inboxen din...tomme Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg har oxo mottatt en go del slike mailer, både fra folk som jeg har lagt til i adresse boka og ukjennte. Alle har en eller annen spansk tittel og er på 313kb, men når jeg åpner dem er de tomme... Alikevel på 313kb.... Rare greier Lenke til kommentar
Photons Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 En bruker på jobben fikk også en slik mail, og lastet den ned og kjørte filen (clp). Dette viste seg å være et virus (dough), og McAfee fant ikke viruset ved gjennomsøking før nedlasting. Dårlig av hotmail/McAfee, og synd for brukeren! :wink: Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Slipp mailen over i Notepad, så ser du de 313kb :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå