jevel Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...item=6410585172 Lenge siden jeg har lest noe så bra! -KJ :!: Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...item=6410585172 Lenge siden jeg har lest noe så bra! -KJ :!: den er det en artikkel om, så du hadde ikke trengt å lage en ny.... ta søk på siden, så finner du den....... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg søkte etter Motorola MPx200 og fant nada. Hvordan skal man lukte seg til at det finnes en artikkel ved navn "møkkamobil" som omhandler det? Give me a break! -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 *Kremt* Point taken... Men morsom var den "læll". -KJ Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fy**** Dette er noe av det artigste jeg har lest på lenge. Stakars mann sier jeg bare.. hehe Takk får en go latter Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Takk selv. Etter å ha gledet meg over å kunne dele dette med dere her inne er det en skikkelig trøkk i trynet å få meldinger som den over. Flott at jeg i det minste fikk spredd litt glede med å "gjenoppfriske" saken -KJ Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 en skikkelig trøkk i trynet å få meldinger som den over Herregud da! Det var ikke negativt ment i det hele tatt, bare en liten pekepinn på at det allerede var en tråd om dette. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 skikkelig trøkk i trynet å få meldinger som den over. var ikke vondt ment, men jeg mente at du kunne at å søke litt bedre før du legger den ut............. men jeg syntes også at den var krampeaktig morsomt....... så jeg må be om unnskylding viss du tok det ille opp........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå