Gå til innhold

Idiotiske små-unger som banner deg!

Anbefalte innlegg

Jeg trodde at admins var på serverene for å holde ro, orden og at serveren er gøy å spille på. Man kan rett og slett ikke drive å kaste ut folk uten en skikkelig grunn, da blir det bare en dårlig server. Serverene skal være gøy å spille på, ikke sant?

Ja det kan jo være det da...

Kanskje Newt32 lagde uleven på servere og ikke oppførte seg ordentlig.. da gjør admin rett i å kaste han ut pga dårlig oppførsel...

Selv om man blir anklaget for cheat så får man bare be personen å ta en demo og bevise det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså: dette høres ikke ut som et stort og seriøst community, siden disse pleier å ha mer voksne admins (16/18 årsgrense ofte), og disse må ta demo og skrive forklaring og masse styr. Derfor er alle serverne jeg spiller regelmessig public på, drevet av større communities som acme og catch. Disse er de eneste du kan stole noenlunde på.

Lenke til kommentar
hvorfor i alle dager blir man kicket for fakenick-ing?

Hm, spilte på en server en gang der det kom inn en fyr med et nick bestående av store bokstaver med unntak av første bokstav (eks: xXXXXXX). Jeg stokket litt om på bokstavene, fant navnet på en sykdom (eller rettere sagt adjektivet vi bruker om personer som har den sykdommen, ikke noe nedsettende) og kalte meg det bare for gøy. Fyren ble sur på meg og kalte meg fakenicker enda enhver uten dysleksi kan se at jeg og han ikke hadde samme nick. Bytta nick tilbake etterpå da.

Nei, det med å nekte fakenicking virker kanskje litt unødvendig, og som oftest (vil jeg påstå) er det nok unødvendig. Men det forhindrer små 14tizzunger fra å drive og kopiere nick til alle på serveren bare for å være "morsomme". (slik jeg var da :blush: )

Lenke til kommentar

Det spørs vel litt hvilken type fakenicking du driver med.

Kaller du deg "Per" til vanlig og så bestemer deg for å kalle deg "Pål" en runde så er jo ingen skade gjort, men om du kaller deg "SK|eGene" og spiller som en keyboarder hadde jeg gitt deg streng beskjed om å bytte nick. Det har mer med å kunne oppføre seg, høfflighet og litt respekt. (Ikke yoyo-whatupf000-respekt, men respect-your-peers-respekt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...