Gå til innhold

Idiotiske små-unger som banner deg!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting er at han ikke har rett til å spille der, men synst nå ærlig talt at en admin kan oppføre seg såpass voksent at han ikke banner uten grunn? :)

Hvordan vet du at han ikke hadde en grunn da? Selv om du syntes at hans grunner er dårlige så gjør det ikke de feil på noen måte. En admin har bare å svare til eventuelle sjefsadminer og deres regler + sin egen samvittighet, og det siste punktet hører vel til forige årtusen.

Spiller du der jeg er admin skal jeg love deg både skriftlig advarsel, slap og kick før jeg banner deg :tease:

Lenke til kommentar

jeg har bare et godt forslag: spill på de store norske serverne, altså de som er i radar.no programmet, foco, catch etc..

der speccer adminene deg ordentlig og analyserer demo før de banner.

 

det virker som du har spilt på noen svenske server ellerno hvor de ikke har satset på å få flere spillere men bare har satt opp en server der og da.

 

og en annen ting, hvis du er så forbanna god at folka tror du cheater, kanskje du skal spille på en annen server istedenefor å eie alle newbie'ene, kanskje de ikk har lyst til å spille mot cpl folk akkurat da.

 

de HAR en rett til å banne deg for HVILKEn som helst grunn.

Lenke til kommentar
Kan jo hende TopicStarter bare er så jævla god at man skulle tro han var Cheater?  :p

Vil kanskje ikke kalle meg selv for god.. eller.. det kan ikke jeg bestemme.

 

Men jeg er nok ikke en av de dårligste. Har ett stort handicap, og det er at jeg deler internett med hele familien.

 

Vi er fire stykker som bruker pc'en samtidig, mora mi får hele tiden mail.. LAGG.

Stefaren min sitter å surfer = LAGG. Søstra mi sitter å laster ned sanger = mega lagg :thumbdown:

(Glede seg til man flytter for seg selv)

 

Men på LAN eier jeg alle da :cool: ....neida

 

------------------------------------------------------------------------------------------

Nei, men serriøst. Mange der ute er nybegynnere, dårlige tapere.. (som meg), men de trenger ikke å la det gå ut over andre enn seg selv.

Ett spill er et spill, taper man taper man.

Lenke til kommentar
Og det at du lagger kan godt være grunnen til ban.

Joa. Men så har de fleste serverne server-mod. Da finnes hpk (high ping kicker).

Men det er ikke sånn at jeg har høy ping.. eller.. kanskje i to tre sekunder, som er nok til at jeg dør.

Jeg spiller nesten bare fun maps nå, de er mye mindre = treffer fortere på fienden = lagg = dø.

Lenke til kommentar

Drti morro å stå og skyte på en som lagger, da han flytter seg 40 meter på 0.5 sek. for så å putte ei kule i panna di. anatar at det er lett å bli banna pga. det, jeg ville heller kicka, men det er individuelt, og JA, det finnes alt for mange 12-13 og 14 år gamle admins der ute.

Lenke til kommentar

[AMXX] ===============================================[AMXX] You have been banned from this server[AMXX] Reason: 'fakenick one day ban'[AMXX] Time in min: '1440'[AMXX] Your SteamID: 'STEAM_0:1:7258815'[AMXX] Your IP: '80.212.26.15'[AMXX] ===============================================Kicked by Console

Kicked

 

 

-------------------

 

javel? 3 sekunder rakk jeg og være der etter 2 timer med venting på plass... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...