abene Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gratis pakkeprogram Trenger du et gratis program som komprimerer data og som støtter mange pakkeformater? Komprimeringsprogrammet 7-Zip er nettopp sluppet i en ny versjon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Til nå har jeg brukt WinRAR, men dette skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg savner noen formater på lista: Ace, arj, gz, iso Endret 6. august 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Prøv heller ZipGenius I følge hjemmesiden til ZipGenius, kan den ikke lage rar-filer. Isåfall er det dumt, siden det er formatet jeg bruker. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 TUGZip er mye bedre en ZipGenuis... Synes jeg da Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hvordan krypterer man med 7zip bortsett fra via kommandolinja? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 prøvde 7zip i en tidligere versjon. Er GUI og interface like rotete som da? særlig intuitivt og brukervennlig kan jeg ikke si det var... da holder jeg meg til winzip/winRar... Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 mangler støtte for ISO filer. derfor kjører jeg WinRAR fortsatt. kjørte 7zip programmet før, men ble lei da den ikke hadde støtte for ISO filer. ellers er det jo et enkelt å greit program. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har forstått det som at de ikke får lov til å legge inn støtte for ACE, no sånt. Jeg bruker 7z nå, men jeg er ikke fornøyd med brukergrensesnittet, og programmet kan ikke lage nye mapper! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har forstått det som at de ikke får lov til å legge inn støtte for ACE, no sånt. Jeg bruker 7z nå, men jeg er ikke fornøyd med brukergrensesnittet, og programmet kan ikke lage nye mapper! bruker 7zip kun gjennom context meny i høyreklikken, fungerer utmerket Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Winrar er ein vinner her forsatt. Ikkje gratis dog. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Prøv heller ZipGenius I følge hjemmesiden til ZipGenius, kan den ikke lage rar-filer. Isåfall er det dumt, siden det er formatet jeg bruker. Stemmer visst det.. Da er det svakhet nummer 2 jeg har funnet med programmet. Jeg pakker dog mest OPP filer, og da er det genialt og tar mange formater. Den andre svakheten jeg har funnet er at ZipGenius ikke klarer å fortsette etter crc-error slik WinRar klarer. (Dersom det er flere filer..) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Dette må jeg nesten prøve. Gratisprogrammer er alltid kjekt. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes BigSpeed Zipper har en del fine funksjoner: http://www.bigspeed.net/index.php?page=bszipper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå