abene Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Windows Vista angrepet Det var vel bare et tidsspørsmål før noen prøvde seg på å lage datavirus som angriper Windows Vista. Nå er de første virusene blitt en realitet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det vil nok komme mange virus for windows vista i tiden fremover. BTW: Er den totale mengden nye virus økende fra år til år? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Øhm, når du skriver Windows Vista angrepet som tittel og deretter avføyer påstanden siden betaversjonen ikke angrepet pga mangel på MSH så syns jeg at det er å vri saken littegrann. Skaff bedre emnetitler, et bedre ville vært "Første virus til Windows Vista laget" eller noe lignende. Windows Vista er ikke angrepet for at viruset som er laget ikke kan angripe betaversjon og kanskje ikke fullversjonen heller, dette tar jeg som dårlig journalistikk ved å rope ut noe som ikke er sant selv om det blir skrevet i artikkelen. Virus blir det fler av år etter år, men fler betydelige virus er minsket og de fleste nykommerne er av dårlig eller ingen fare mens noen få kanskje er av stor fare. Endret 5. august 2005 av Basus Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 du har kunnet får virus på Windows Vista fra den kom. det er jo ikke noen ny revolusjon den Vista versjonen heller. både Sasser, MSBlast og alle de andre virusene kan angripe Vista også. du må jo ha antivirus. Lenke til kommentar
roac Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Jeg stiller meg i rekken av gratulanter for dårlig tittel. Det siste jeg så ang dette viruset var at oppfinneren kalte det "proof of concept", som er noe lant annet enn at viruset er sluppet. Videre synes jeg det er intet mindre enn idiotisk å lage en artikkel om at det er mulig å få et scriptspråk til å lage script som legger seg selv til et annet script, det betyr bare at scriptet har "nok" funksjonalitet. Skal vi hyle opp om at det er mulig å lage et PHP-script som gjør det samme? Problemet her er ikke scriptspråket, men brukere som kjører scripts om de ikke vet hva gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå