aukus Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Lurte på om noen med kvalifikasjoner kunne anbefale en pc på grunnlag av følgende: - Ønsker å bruke opptil 15-16k - Skal bruke PC'n mye som spill-PC - Harddiskstørrelse og hastighet uviktig. Maskinen bør ikke være av den tyngste typen etter som jeg vil bære den mye med meg. God batterilevetid er et pluss, men ikke ett "must". Støy er en uting. - design/farge/fysiske mål: uviktig - Må ha firewire og WLAN Så på testen av Zepto Z-note 6515WD og tenkte denne kanskje kunne være noe. Andre forslag? Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Du kan jo ta en titt på tråden min, ligger rund samme prisklasse. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=453981 Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Søk her på forumet etter Fujitsu Siemens Amilo M3438, så ser du kjapt hva du skal ha Begynner på 14500 på PCutstyr.no. Neste på 16100 tror jeg, med to S-ATA HDD Lenke til kommentar
frodn Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=48321 Jeg er blitt forelsket Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Se på pcutstyr.no og etter Fujitsu Siemens M3438, koster 14500 og er umåtelig bedre enn KN1 Lenke til kommentar
Valent Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 til den prisen hadde jeg gått for en Acer Ferrari.. men det har jeg jo Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 til den prisen hadde jeg gått for en Acer Ferrari.. men det har jeg jo Mener det er lite ytelse for pengene, du betaler MYE ekstra for Ferrari-logoen gitt.. Veldig synd. Skulle kostet 1000 mer enn tilsvarende modell fra Acer, da hadde det vært noe å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå