Gå til innhold

Savner to "lenker" her på forumet

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt to lenker her på forumet som henviste til følgende:

• "Ubesvarte emner"

Vet ikke om dette har vært på forumet tidligere, men jeg syntes hvertfall det er veldig praktisk å kunne se alle emner uten noen svar. Mange emner med 0 svar forvinner langt bakover i kategoriene sine. Jeg tror flere slike emner hadde fått svar dersom man hadde hatt en slik lenke til ubesvarte emner.

• "Dine emner"

Til tider så går jeg inn på søk knappen for å finne mine egne emner i en kategori eller i hele forumet. Hadde det ikke vært lettere med en lett tilgjengelig lenke til dette?

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at "Ubesvarte innlegg" -funksjonen kommer i V. 3.0 av forumet (IPB 2.0).

Om det vil komme noen muligheter for å sortere disse innen dager, uker, kategorier osv. vet jeg ikke, men jeg vil med ganske stor sikkerhet tro at det vil være med det.

Når det gjelder "Mine emner" vil dette også være med, men jeg syns det kunne vært mulig å sortere disse etter kategorier, på en rask og enkel måte.

TSP :)

Lenke til kommentar

QUOTE (The Strategy-player @ 05/08/2005 : 22:04)
Jeg vet at "Ubesvarte innlegg" -funksjonen kommer i V. 3.0 av forumet (IPB 2.0).
Om det vil komme noen muligheter for å sortere disse innen dager, uker, kategorier osv. vet jeg ikke, men jeg vil med ganske stor sikkerhet tro at det vil være med det.

Når det gjelder "Mine emner" vil dette også være med, men jeg syns det kunne vært mulig å sortere disse etter kategorier, på en rask og enkel måte.

TSP :)

Herlig!

Bare denne versjonen kommer snart da :hrm:

Men er jo bedre at det blir skikkelig enn alt for fort gjort; så stå på!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...