White Fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Skulle gjerne hatt to lenker her på forumet som henviste til følgende: "Ubesvarte emner"Vet ikke om dette har vært på forumet tidligere, men jeg syntes hvertfall det er veldig praktisk å kunne se alle emner uten noen svar. Mange emner med 0 svar forvinner langt bakover i kategoriene sine. Jeg tror flere slike emner hadde fått svar dersom man hadde hatt en slik lenke til ubesvarte emner. "Dine emner"Til tider så går jeg inn på søk knappen for å finne mine egne emner i en kategori eller i hele forumet. Hadde det ikke vært lettere med en lett tilgjengelig lenke til dette? Endret 5. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Zecko Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Enig, men da burde det være i den siste timen eller to, ellers hadde det vert en veldig stor liste. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en link for "Mine Innlegg". Du finner den opp din høyre hjørne! Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) @Zecko: Ja, du har nok rett. Hadde vært fint å hvertfall fått luket bort de eldste emnene så lista ikke blir for lang. @Birger_Nord: Det er forskjell på "Mine innlegg" og "Mine emner". Endret 5. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Damn, no shit! Muy fault... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vet at "Ubesvarte innlegg" -funksjonen kommer i V. 3.0 av forumet (IPB 2.0). Om det vil komme noen muligheter for å sortere disse innen dager, uker, kategorier osv. vet jeg ikke, men jeg vil med ganske stor sikkerhet tro at det vil være med det. Når det gjelder "Mine emner" vil dette også være med, men jeg syns det kunne vært mulig å sortere disse etter kategorier, på en rask og enkel måte. TSP Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 05/08/2005 : 22:04) Jeg vet at "Ubesvarte innlegg" -funksjonen kommer i V. 3.0 av forumet (IPB 2.0).Om det vil komme noen muligheter for å sortere disse innen dager, uker, kategorier osv. vet jeg ikke, men jeg vil med ganske stor sikkerhet tro at det vil være med det.Når det gjelder "Mine emner" vil dette også være med, men jeg syns det kunne vært mulig å sortere disse etter kategorier, på en rask og enkel måte.TSP Herlig! Bare denne versjonen kommer snart da Men er jo bedre at det blir skikkelig enn alt for fort gjort; så stå på! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 QUOTE (White Fox @ 05/08/2005 : 23:25) Herlig!Bare denne versjonen kommer snart da Men er jo bedre at det blir skikkelig enn alt for fort gjort; så stå på! Ferieavvikling og slik.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg