kefirgut Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har et asus p4b533-v hovedkort med integert skjermkort, noe som jeg forsåvdidt aldri har brukt. Skjermen min er nå tilkoplet et geforce ti4200 skjermkort. Fikk en makan skjerm til den jeg har nå en 19" crt skjerm. Tenkte om det var mulig å kjøre disse skjermene som dual screen ved å kople den ene skjermen til det integrerte skjermkortet på hovedkortet. Når jeg enabler det integerte skjermkortet i bios virker det som om det "eksterne " skjermkortet blir deaktivert og det interne tar over. Noen som vet om det er mulig at disse kan fungere sammen slik at jeg kan kjøre dual screen med dette opsettet? Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Ingen som har peiling på om dette er mulig å få til?, Men det er vel mulig å få et bra skjermkort med dual, til en rimelig penge, som sikkert er bedre enn mitt nåverende skjermkort også? Forslag? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Et internt skjermkort bruker gjerne en intern AGP-port mot systemrt ditt. Siden et system bare kan ha en AGP-port, og skjmermkortet ditt står i den eksterne AGP-porten, vil ikke disse virke samtidig. Så mao. Skal du ha dualscreen, må du ha enten et dual skjermkort, eller et AGP-kort og en PCI-kort! Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Noen som har noen forslag til dual skjermkort da? ca 1000-1500 kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå