jimjames Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan noen si meg hvem denne personen er? Han skal visst nok være kjent... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ukjent.jpg - definitivt. Det må være han. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 morra til eij j kjenner Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Far til Sylvester Stalone. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Minner litt om en ung Lance Henriksen. Er så trøtt at jeg ser dobbelt, så det er godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Minner litt om Murdoc i MacGyver, hvis jeg ikke tar helt feil. ...hadde jeg bare visst det ekte navnet hans. Lenke til kommentar
sexten Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det ekte navnet til "Murdoc" er Michael Des Barres, men det er ikke han Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 faren eller fetteren til steven segal. ser det på øyebryna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå