MrLee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) hvis du har mange PC'er, er det en fordel hvis enhver PC du "besøker", har samme skrivebord, samme instillinger, samme mail instillinger når du åpner mailprogrammet, alle bookmarks fra browseren, o.s.v.... Hmm, er det bare jeg som tenkte domene her? Det er klart at hvis du er på farten så kan en minnepinne være en grai løsning, men du beskrev en ypperlig domeneløsning Selvsagt. Men jeg hjemme orker IKKE å sette opp domene for server, desktop og laptop f.eks.... til en "enmannsbedrift" der jeg og bare jeg bruker alle 3 maskinene Eller hvis jeg hadde en maskin hjemme og en på skolen der jeg ville ta med mail/bookmark/skrivebordsfiler... Endret 8. august 2005 av MrLee Lenke til kommentar
G Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fiffig sak. Hvis noen finner ut om det er firmware basert eller ikke så håper jeg de gidder å medele oss hva de fant ut av. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Fiffig sak. Hvis noen finner ut om det er firmware basert eller ikke så håper jeg de gidder å medele oss hva de fant ut av. Hvis noen gidder å lese tråden så har jeg fortalt det http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4615377 edit; det står jo forsåvidt ikke i klartekst i innlegget mitt, men er man nyskjerrig så klikker man kanskje på linken og leser det selv Endret 9. august 2005 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå