Gå til innhold

Setter ned MMS-pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle djuicekunder har hatt dette tilbudet siden 01.06 ja, men vælkømin etter Netcom :thumbup:

Edit:

Hvorfor skal ikke vi med Privat+ få noen fordeler da? 

Har ofte problemer med høye regninger pågrunn av sms og mms.. tørr nesten ikke bruke telefonen lenger

Du har jo hatt halv pris på samtaler kveldstid og i helger i hele sommer da, samt makspris på 1,50.- per dag for GPRS WAP

Endret av tbone
Lenke til kommentar
Jeg regner med "Endelig fredag" kun gjelder de som er direkte netcom-kunder og ikke alle som bruker operatører med netcom-nettet? Det hadde vært digg om det gjalt alle, men det forblir vel ønsketenkning :p

Tviler sterkt på det, så lenge ikke alle (les: Chess) ville dele Netcom sin unnskyldning for nedetiden deres for en stund siden (halv pris i en uke) med sine abbonenter så er ikke det særlig sannsynlig.

Lurer på om Chess, Talkmore, NoExtras osv.. får rabatt hos Netcom hver fredag på alle mms som blir sendt hos dem. Tviler egentlig på det, så det forblir vel som du nevner ønsketenkning!

Lenke til kommentar
Jeg regner med "Endelig fredag" kun gjelder de som er direkte netcom-kunder og ikke alle som bruker operatører med netcom-nettet? Det hadde vært digg om det gjalt alle, men det forblir vel ønsketenkning :p

Det kommer alltid spørsmål om dette og selvfølgelig gjelder det bare Netcom...

Tine kjører ikke automatisk halv pris på Lettmelk når Q-Melk gjør det, bare fordi melka kommer samme dyret liksom... :whistle:

*tbone litt trøtt*

Lenke til kommentar
Tine kjører ikke automatisk halv pris på Lettmelk når Q-Melk gjør det, bare fordi melka kommer samme dyret liksom...

Haha, meget bra analogi! :D

Jeg synes det var en dårlig analogi. Fordi Netcom både er eier nettet og operatør i nettet på linje med andre operatører i sammet nettet. Spørsmålet burde vel vært stilt om det var netcom som netteier som ga SMS-pris på MMS til alle som bruker netcom-nettet, eller om det var netcom som operatør som ga SMS-pris på MMS til sine kunder.

Sammenlign heller med den perioden da Synøve solgte ommerket Tine-ost under Synøve-navnet. Hvis da Tine hadde gitt halv pris på ost ville det blitt halv pris kun til direkte kunder eller halv pris også til bedriftskundre som Synøve.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...