Howard Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 De taiwanske produsentene av optiske plater velger å produsere HD DVD-plater fremfor plater med Blu-ray-teknologi. Grunnen er at HD DVD-produksjonen er rimeligere. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg håper at utviklerene får til en avtale slik at vi slipper to konkurrérende formater. Men dette er vel ønsketenkning... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ugh, HD-DVD bør dø så fort som mulig. AtW Lenke til kommentar
xB^ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HD-DVD til å ta billig backup av warez , blue-ray for hdtv materiale og skikkelig filmkvalitet Sån det blir.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HD-DVD til å ta billig backup av warez , blue-ray for hdtv materiale og skikkelig filmkvalitet Sån det blir.. Blu-ray burde blitt brukt til alt. AtW Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Flott, enda en formatkrig Kunne ikke bare Blu-ray tatt over ... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Må ikke klage over format krigen da. Det er jo bare positivt for oss med tanke på pris krigen som vi tjener på. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Må ikke klage over format krigen da. Det er jo bare positivt for oss med tanke på pris krigen som vi tjener på. Kan ikke helt skjønne at forbrukerene skal tjene på en priskrig, mener du feks at brennecder er veldig dyrt fordi det bare er et format? AtW Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei nå tenkte jeg på mediaspillere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei nå tenkte jeg på mediaspillere. Ja, mener du at cd-spillere er dyre da? AtW Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I fremtiden så vil de gjerne at forbrukerne velger deres format. Å dempe prisen på mediaspillere kan være en av faktorene som er på å tiltrekke kundene tenker jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I fremtiden så vil de gjerne at forbrukerne velger deres format. Å dempe prisen på mediaspillere kan være en av faktorene som er på å tiltrekke kundene tenker jeg. Det er jo unasett 8000 folk som lager avspillere, vil ikke den interne konkurransen mellom disse føre til det samme? AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg ser kun en fordel med formatkrig, og det er at det kan presse utvilkerene av Blu-ray til å forbedre formatet. Men da er spørsmålet om det hadde vært bedre om alle selskapene hadde samarbeidet? Nei, det er nok best uten formatkrig. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ekke rart det er krig i verden altså.. Når det ikke en gang er mulig om å lage en felles cd plate Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er ikke dette positivt da? Prisene blir vel presset ned pga. dette? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er ikke dette positivt da? Prisene blir vel presset ned pga. dette? Neppe, vil vel antaklig bare føre til at det tar lengre tid før teknologiene blir skikklig innført. AtW Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det kan jo ikke være vanvittig lenge til Bly-ray blir innført da.. I første omgang så skal jo alle PS3 spill komme på Blu-ray? eller har bare PS3 støtte for blu-ray? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 med tanke på at ps3 sikkert skal støtte ps2 ville jeg tro at de ikke bare hadde blu-ray Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Men kommer de første spillene på DVD eller Blu-ray? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå