Bjarnez Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 noen med erfaringer?? kjøpte meg nettopp crw4048, den leser kun halvparten avv cd`ene mine, og feilbrenner det meste. en enkel musikk-cd må brennes i 24x for at det skal funke, hva er da vitsen med 40x??? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Husk at CD-spillere (de som skal lese musikk-CD'ene) ofte er litt eldre, og laget lenge før CD-R var påtenkt... Brenn sakte på musikk. Har absolutt ingen problemer med mine to Aopen-brennere; De er det beste jeg har hatt av CD-lesende enheter. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 14:32, Bjarnez skrev:. en enkel musikk-cd må brennes i 24x for at det skal funke, hva er da vitsen med 40x??? Ehh kan jo ha med å gjøre at du bare har 24x cd'er og da?? brenner du en 24X eller no slikt på 40x så blir det fort krøll. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Nei,, sier du det, det viste jeg ikke. bruker 32x cder. jeg kan jo forklare nærmere, når jeg brenner en musikk cd, med nero, må jeg bruke 24x for å få det til å gå. Brenneren får buffer underrun hele tida, så det tar 6-7min å brenne cden. I tillegg leser den kun visse cd-r typer. Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 er dette grunn nok til å få bytta den tilbake?? kjøpte den hos psdata. [ Denne Melding var redigert av: Bjarnez på 2002-08-04 15:45 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Kan jo hende at platene dine er dritt, da. Det ER en mulighet. Dog kan det også hende at det er feil på den aktuelle CD-brenneren også. Fordi Aopen er, i mine øyne, god kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå