frank_jarle Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er det noen som kan prøve ut å streame musikk fra www.di.fm for meg? Stream en mp3 fil 96Kbit. Jeg har den siste uken hatt store problemer med å streame fra denne siten, en kamerat av meg i svrige bruker iTunes og har ikke noe problemer med å streame. Jeg vet ikke om det er maskinen min som ikke klarer det, eller om det er en problem i routingen over til New York hvor siten ligger. Bruker Start 2Mbit oppkopling, si gjerne ifra hvilken operatør du bruker. Frankie Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Takker fior hjelpa, jeg klarte å løse det selv. Av en eller annen merkelig grunn trengte ADSL modemet en reset. Frankie Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 fint at du løste det da:P.. snodige saker Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jepp ble litt overrasket egentlig, nå har jeg ikke peiling på om det er noe cache i router modemet, men det kan jo ha vært noe inne på den som gjorde at linja mi gikk dårlig....ikke vet jeg men en restart funket fett det Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå