Deadringer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Simen1 er den jeg nominerer, grunnet peiling på det meste av hardware Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg vil nominere goophy og ikke minst atticus. Goohpy er en knakandes grei person som vet hva han driver med. Atticus er en grei person som kan CS og han er også grei IRL Hva driver Goophy med da? Jeg driter i om atticus er grei eller ikke FAGLIG dyktig! Joa, hvis CS er et fag Lenke til kommentar
atticus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) CS er et fag det da (IKT anyone?) Jeg har faglig dyktig på jobben min, men man skal jo ikke blande jobb og privatliv, så da har jeg ikke så mye å rutte med av poster her på forumet. Hender jeg er grei en gang iblant, men det er skjeldent. Jeg nominerer CFD, igjen. Endret 9. august 2005 av atticus Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ZprMario. Han er en utrolig dyktig trommis og har STORE kunnskaper innenfor feltet, hjelper alle som spør i tromme-tråden Lenke til kommentar
Klungmeister Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 figure_02 God peiling poå bfme og andre spill + Rockemusikk En fyr som alle kan like Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis cs er ett fag, sp er vel BFME det også. Nominerer min geniale lagkamerat Figure^^ Hans kunnskap innenfor BFME er helt utrolig, den går langt forbi min evne til å forstå hva han snakker om. Figure Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) LarsP - den eneste fyren med peiling på kvalitetsfilmer på dette forumet I beg to differ. (Nei, jeg tenker ikke på meg selv) Agreed. (Men jeg tenker bla. på deg ) SteffyBoy, og noen andre også. EDIT: Ikke at LarsP ikke har peiling da, for det har han! Endret 9. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg vil nominere goophy og ikke minst atticus. Goohpy er en knakandes grei person som vet hva han driver med. Atticus er en grei person som kan CS og han er også grei IRL Hva driver Goophy med da? Jeg driter i om atticus er grei eller ikke FAGLIG dyktig! Joa, hvis CS er et fag Fordi vi overklokker.. Det er noe som så alt for få gjør (i den graden). Det er "kjekka" på dette forumet som uten tvil er den som har mest peiling på fasekjøling og overklokking.. Uansett så går han under navnet KEB\overklokk.. Og er med på ocshoot 3dmark team Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 LarsP - den eneste fyren med peiling på kvalitetsfilmer på dette forumet I beg to differ. (Nei, jeg tenker ikke på meg selv) Please, alle vet jo at jeg er MST3K-kongen. *knis* Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Nominerer Opus og Wh1te, Opus har hjulpet meg mest av alle admins og Wh1te setter hvitfarge på forumet Opus er faglig dyktik med forumet og Wh1te er flink med litt av hvert Endret 9. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 CS er et fag det da (IKT anyone?) Jeg har faglig dyktig på jobben min, men man skal jo ikke blande jobb og privatliv, så da har jeg ikke så mye å rutte med av poster her på forumet. Hender jeg er grei en gang iblant, men det er skjeldent. Jeg nominerer CFD, igjen. Vil bare understreke at jeg ikke på noen måte mente at du ikke var faglig dyktig innenfor ditt felt (hva nå enn det er). Jeg mente bare å få frem et poeng. Denne tråden handler fremdeles ikke om "Hvem synes du er kulest, hippest, greiest". Jeg synes også det blir litt for dumt å nominere noen fordi de nominerer deg (nok en gang, mener ikke "deg" som i deg, atticus). Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) JBlack, Dotten og JoachimR er allerede nominert, så da nominerer jeg PelsJakob. GuardianPegasus, Nicklas og superseven bør også nomineres. Grunn: Fordi alle disse har svært mye peiling på politikk, og har, etter min mening, de beste meningene. Heller er de ikke naive og dumsnille. Endret 9. august 2005 av Ole Johan Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Tror vi kan stenge denne tråden jeg. Når man er på et hardware forum og snakker om faglig konkuranse, kan man ikke trekke frem folk som er så innmari pene, kjekke, gode på trommer eller er da king Politikk og Religion delen. Kanskje jeg ordla meg litt feil med tanke på reglene rundt denne konkuransen. For meg er Simen 1 den med mest allmennkunnskap. Men det finnes GUDER inne ulike sjangere: Stoolman, JimRamse, Lord Linus, Skrue og andre er guder innen OK. Vammaveien er ubestridelig alene på toppen i skjermdelen Afseth er da king innen kamera Krolf er gud innen skjermkortdelen med enkelte andre svært dyktige Slik kunne jeg holde på, men noen brukere har eksepsjonelt god peiling innenfor en rekke områder. Selv om jeg mener Simen1 er den med bredest nbedslagsfelt er det områder han blir knust på av brukere som eks Endre, endrebjorsvikxx, snekker'n, bitex, jarmo, maldovo og hundre andre svært dyktige brukere. Disse er kanskje like gode som Simen1, men pga av Simens fartstid og enormt mange innlegg på forumet nominerer jeg han. Men når det er sagt er jeg stor tilhengere av en rekke brukere. De brukerne med litt fartstid skal ha den at jeg liker masse av innleggene deres. Og så kommer det en i ny og ne som virkelig overrasker. Tom Waits for Alice var jo en av disse. Jeg la umiddelbart merke til gutten, og nominerte han som moderator før jeg selv trakk meg. Ønsket at han skulle være en del av moderatorteamet, da jeg la merke til særdeles gode innlegg. Så det er mange svært dyktige brukere der ute. Og mange veldig morsomme som jeg har stor glede av spesielt i OT delen. Skurupu er jo jeg stor fan av. Men fagligst dfyktig med bredest nedslagsfelt har nok Simen1 aka Rainman Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Når kommer selve avstemmningen da? Skulle ikke det være i dag eller i går? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er enig at posten bør stenges. Altfor mange som har postet helt tullete forslag. Hva har dyktighet å gjøre med at personen er hyggelig irl, er god i spill, film osv. Begynn heller på nytt og slett alle gamle poster! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva har dyktighet å gjøre med at personen er god i spill, film osv. Vel. Vi har vitterlig både spillforum og filmforum. Om en person utmerker seg f.eks med gode kunnskaper om consoler så kvalifiserer det til en nominasjon. Men, jeg er enig i at en nominasjon bør komme fordi den personen er faglig dyktig og ikke søt, tøff eller kul. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Simen1 er den jeg nominerer, grunnet peiling på det meste av hardware Jeg nominerer herved aurcleaver... Pga. ærligheten som han fant ut alltid varer lengst. Det står det respekt av. Edit: oivind_dahle for sin faglige kompetanse på kvinnelige kjønnsorganer Endret 9. august 2005 av anth Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Opus. Mann med mye peil på bil. Second that. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ##Stengt.## Ønsker Øyvind å kjøre å kjøre poll, kan han ta kontakt. Inntil videre lar vi den ligge død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg