Den Røde Tsar Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 JoachimR på grunn av hans liberale holdninger og gode kunnskaper generelt om det meste som omhandler politikk, samfunn og religion. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Som tidligere nevnt. Zjulik. p.g.a. Generelt god kunnskap på mange områder. Endret 8. august 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tom Waits for Alice Han fortjener iallefall å stå på lista. Har ikke lest gjennom hele lista her, bare dei første navnene. Ville valgt en av dei om dei ikke allerede var valgt: Begrunnelse: Ekstremt gode kommentarer Ekstremt lange Ekstremt godt reflekterte Ekstremt hyggelig Ekstremt god moderator Dette er de dem Eer! Stem på TWfA! Alle som stemmer på ham slipper å få deng! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tom Waits for Alice fortjener definitivt å være med på listen, men hardwaremessig syns jeg Simen1 herjer. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 HolgerLudvigsen: -Fordi han fortjener nominasjonen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Tomat-Ulf er herved nominert... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 psilocybe all the way! Karen har peil på ALT! psilocybe for president! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Simen1 - div. hardware Skrue - vannkjøling endrebjorskvik89 - div. hardware oyvind_dahle - sier seg selv TCi og ronnyaa - Windows Lenke til kommentar
andesam Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 av alt jeg har sett virker simen1 til å være den flinkeste. Han har generelt veldig peiling. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Orresnei Veldig mange saklige og gode innlegg i gamer-delen av forumet, og han har også jobbet for å få bort\forbedre alle telletrådene her. Fortjent at han ble ny moderator *applaus* Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LarsP - den eneste fyren med peiling på kvalitetsfilmer på dette forumet Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 *oyvind_dahle: han skaper liv i forumet *psilocybe *Tom Waits for Alice og ikke minst Simen1 og hans heteslag i sommern :!: stengte gamle topicer :!: siste: meg!!jeg er den jeg er ikke ta meg på alvor Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Du kan nominere kun en person. Bumper bare dette jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Synes det er rart at ingen har nevnt Syar2003 Er det noen som har hjulpet meg gjennom PC-problemer så er det han. Innehar generelt god kunnskap om alt inne i maskinen. ikke bare enkeltdeler, men også hele sammensetningen. Ta en titt på hvor han poster. Er stort sett aktiv overalt. Jeg kunne fortsatt lenge... Bare ta en titt på de siste postene hans. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Da har jeg kommet fram til at jeg nominerer kennethdammyr. En kar med mest poster i hjelp til kjøp/salg av PC må je bare være en koselig kar. Ofrer sitt sosiale liv for å hjelpe andre med å få seg PC. Dessuten er han en veldig hyggelig kar. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil nominere CFD. Grunnen er simpel, han har peil, en god del mer enn de fleste som alt er nominert også. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil nominere goophy og ikke minst atticus. Goohpy er en knakandes grei person som vet hva han driver med. Atticus er en grei person som kan CS og han er også grei IRL Lenke til kommentar
atticus Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jeg nominerer Goophy. Grunnen er simpel, han er den eneste (såvidt jeg har fått med meg) som har nominert CFD - forumets desidert beste bruker back-in-the-old-days. Endret 8. august 2005 av atticus Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 psilocybe all the way! Karen har peil på ALT! psilocybe for president! Enig! Han kan få meg når han vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 LarsP - den eneste fyren med peiling på kvalitetsfilmer på dette forumet I beg to differ. (Nei, jeg tenker ikke på meg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg