CurSe Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Zjulik Stor takk til Zjulik som har tolket utallige HiJackThis-logger og hjulpet med andre problemer på datamaskinen. I mine øyne så er han best i Sikkerhet-kategorien. Zjulik Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ZjulikStor takk til Zjulik som har tolket utallige HiJackThis-logger og hjulpet med andre problemer på datamaskinen. I mine øyne så er han best i Sikkerhet-kategorien. Zjulik Som sagt..... HELT enig! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 JoachimR på grunn av hans liberale holdninger og gode kunnskaper generelt om det meste som omhandler politikk, samfunn og religion. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Simen1. Det meste er sagt fra før, men uansett: vemmelig mange saklige, informative og interessante innlegg fra den karen. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 ZjulikStor takk til Zjulik som har tolket utallige HiJackThis-logger og hjulpet med andre problemer på datamaskinen. I mine øyne så er han best i Sikkerhet-kategorien. Zjulik Hiver meg også på og stemmer på Zjulik. Imponerende hjelpsom fyr. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 JoachimR Liker at han har egne meninger og god smak når det gjelder klær og mote... Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Simen1 av samme grunn som de andre. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 _opus_! -kan mye om bilere -og mye mer Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Oivind_dahle the one and only. -Skjermer -Babes -En ellers knakende OK kar. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Oivind_dahle the one and only. -Skjermer -Babes -En ellers knakende OK kar. Second that Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Må vel bli Skrue. Erfaren og kunnskapsrik fyr, som også gjerne deler det med andre. Er jo spesielt innen kjøling og overklokking dette da. Har ikke sett så mange poster av han andre steder. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Simen1 Sinnsyke kunnskaper osv. Alt som ikke overraskende, er nevnt før her i tråden. Endret 6. august 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Jeg skal gi Simen1 en liten pause og nominere Psilocybe, fordi han virker reflektert og sitter inne med mye god kunnskap, samt det at han skriver gode, saklige og informative poster. Dessuten er det mange vittige poster fra den herremannen, og det må jo telle for noe. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 oivind_dahle, fordi han er så sprek, at han har sagt seg villig til å sykle Trondheim - Oslo. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Må ai meg mektig imponert av agvg sine kunnskaper innen Nettverk... http://forum.hardware.no/index.php?showuser=18574 Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Anette_ har hjulpet oss om jenter.. bra for oss datanørd`r :thumpup: Endret 7. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) SnowDOG syns jeg er en hyggelig kar. Forteller mye spennendes EDIT: Faglige ja... jaja.. SnowDOG er best uansett God til å fortelle Endret 7. august 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 slenger meg på å sier simen1 jeg også.. virker som en utrolig fornuftig kar. egentlig bra vi bare kan si en person, eller så hadde lista mi blitt noe lang Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Helt klart Simen1, Mannen er jo et jævla leksikon når det gjelder PC. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jeg vil si at jeg blir fasinert av postene til LarsP. Virker som han kan veldig mye om film og musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg