Edmund Blackadder Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nominerer HELT klart Zjulik. Han har hjulpet meg med ALT når det gjelder Sikkerhet og andre datating. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Har ventet litt på en slik tråd Simen1 faller som et naturlig valg, men jeg er sikker på at det er utrolig mange her på forumet som ikke har tusenvis av poster osv, men som likevel kan utrolig mye. Er også veldig mange flinke som skriver mye i programmeringsdelen av forumet, men Simen1 får som sagt min "stemme". Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 LarsP ble nettop nominert av MEG! MWHAHA Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan ikke nevne en uten å nevne 100 andre. Svært mange som er overdrevent kompetente på sine felt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har falt helt ut fra den faglige delen(e) av forumet og sitter nå bare og roter rundt i OT/Film. Det finnes utrolig mange dyktige folk her inne som har veldig, veldig høy standard på postene sine. Min nominasjon går likevel til LarsP. Hvorfor? Fordi fyren har ingen skrupler, liten respekt, høy intelligens, dessuten er han søt som få Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Nominerer/stemmer på Wh1te. Først og fremst på grunn av hans fremragende Guider og bra ordforråd. Videre på grunn av at han, i motsetning til visse andre modder, ikke stenger, men poster morsomme svar og lar diskusjonen gå videre i de kule trådene i OT-Baren (Holdt på å nominere qwseyvnd for han "sex på to uker" tråd, men det hadde ikke noe med det faglige å gjøre. Dessuten er han like god på rettskrivning som en orangutang med ølbriller) Endret 5. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vil bare nevne at topic ber om nominasjon av faglig dyktig bruker, ikke kulest eller morsomst. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) epsilon47 Heilt klart den mest kunnskapsrike forumbrukeren. Synd at han berre er innom en gang i året. Endret 5. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 kommer det poll snart eller? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 kommer det poll snart eller? Stå i første posten at det var 10. august så vi må nok vente litt til Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 kommer det poll snart eller? Stå i første posten at det var 10. august så vi må nok vente litt til åja Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nominerer/stemmer på Wh1te. Først og fremst på grunn av hans fremragende Guider og bra ordforråd. Videre på grunn av at han, i motsetning til visse andre modder, ikke stenger, men poster morsomme svar og lar diskusjonen gå videre i de kule trådene i OT-Baren Må også få fremheve wh1te. Min favoritt mod, og mitt idol. Han kan sine saker, med gode guider og morsomme og meget bra innlegg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Må bare nevne JensL i musikk-forumet. Han kan sine saker når det gjelder audio Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nominerer/stemmer på Wh1te. Først og fremst på grunn av hans fremragende Guider og bra ordforråd. Videre på grunn av at han, i motsetning til visse andre modder, ikke stenger, men poster morsomme svar og lar diskusjonen gå videre i de kule trådene i OT-Baren Må også få fremheve wh1te. Min favoritt mod, og mitt idol. Han kan sine saker, med gode guider og morsomme og meget bra innlegg. For ikke å snakke om hans ekstreme peiling på snus, selv etter bare noen få års aktiv tjeneste under Generalen Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg nominerer: Bob Ibsen Han kommer alltid med gode og utfyllene svar. Kan veldig mye innen hardware. Ellers kan jeg nevne Simen1, Skrue, snorreh, ATWindsor og endrebjorsvik89. Har lært masse av disse. Endret 5. august 2005 av BaX Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mine filmidoler på forumet er wh1te, zaeira og scarface, men det er ikke tvil om at det er Njål som sitter inne med mest kunnskap, og det er han jeg velger å nominere. Han er virkelig engasjert, han er åpen for nye ting og, ikke minst, sitter med en utrolig DVD-samling. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vil heller nominere Anders Leipsland, forresten. Makan til allviter. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *Slette unna noe søppelsøppel* Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg nominerer LarsP Siden han har masse morsome og smarte innlegg, pluss at han har greie på film. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Simen1 Utrolig smart kar som allid kommer med vettuge svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg