Gå til innhold

Den beste faglig dyktige forumsbrukeren

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ventet litt på en slik tråd :)

Simen1 faller som et naturlig valg, men jeg er sikker på at det er utrolig mange her på forumet som ikke har tusenvis av poster osv, men som likevel kan utrolig mye. Er også veldig mange flinke som skriver mye i programmeringsdelen av forumet, men Simen1 får som sagt min "stemme".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har falt helt ut fra den faglige delen(e) av forumet og sitter nå bare og roter rundt i OT/Film. Det finnes utrolig mange dyktige folk her inne som har veldig, veldig høy standard på postene sine. Min nominasjon går likevel til LarsP. Hvorfor? Fordi fyren har ingen skrupler, liten respekt, høy intelligens, dessuten er han søt som få :love:

Lenke til kommentar

Nominerer/stemmer på Wh1te.

Først og fremst på grunn av hans fremragende Guider og bra ordforråd. Videre på grunn av at han, i motsetning til visse andre modder, ikke stenger, men poster morsomme svar og lar diskusjonen gå videre i de kule trådene i OT-Baren :p

(Holdt på å nominere qwseyvnd for han "sex på to uker" tråd, men det hadde ikke noe med det faglige å gjøre. Dessuten er han like god på rettskrivning som en orangutang med ølbriller)

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Først og fremst på grunn av hans fremragende Guider og bra ordforråd. Videre på grunn av at han, i motsetning til visse andre modder, ikke stenger, men poster morsomme svar og lar diskusjonen gå videre i de kule trådene i OT-Baren :p

Må også få fremheve wh1te.

Min favoritt mod, og mitt idol. Han kan sine saker, med gode guider og morsomme og meget bra innlegg.

Lenke til kommentar

Må også få fremheve wh1te.

Min favoritt mod, og mitt idol. Han kan sine saker, med gode guider og morsomme og meget bra innlegg.

For ikke å snakke om hans ekstreme peiling på snus, selv etter bare noen få års aktiv tjeneste under Generalen :D

Lenke til kommentar

Jeg nominerer:

Bob Ibsen

Han kommer alltid med gode og utfyllene svar. Kan veldig mye innen hardware.

Ellers kan jeg nevne Simen1, Skrue, snorreh, ATWindsor og endrebjorsvik89. Har lært masse av disse.

Endret av BaX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...