Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Regner med at vi kan få en Pool her etterhvert Tenkte vi skulle kåre den desidert mest kunnskapsrike forumbrukeren. Du kan nominere kun en person. Tenkte at moderator deretter kunne sette opp en pool i en ny trå, slik at vi kunne stemme på vår favoritt .D La oss si at nomineringsperioden varer til 10 .august. Deretter opprettes en ny tråd av en moderator Krav til nominering. Brukeren bør være god på flere felt, og ikke bare spesialist innen ett. Dessuten må personen kunne vise til særdeles gode postinger. Du bør også gi en grunn hvorfor du nominerer denne personen. Jeg nominerer: Simen1 Min lille Rain Man. Om han ikke gir overbevisende bra svar, viser han ofte til regnestykker som drar fram smilebåndet til de fleste. Dessuten har han generelt meget bra kunnskap på en rekke felter. Jeg trekker frem Hovedkort, prosessorer, hardisker etc. Kort sagt generell hardware. Han deltar frisk i diskusjonstråder etter ulike artikler, og er dessuten svært hyggelig og omgjengelig. Selv om han ble moderator har han ikke vist noen tegn til å ikke vise seg verdig oppgaven. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Psilocybe. En god moderator, språklig kunnskap til tusen. Engasjert innenfor Airsoft. Morsomme kommentarer i hver post han skriver. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) BLA BLA BLA! Jeg nominerer: oivind_dahle Fordi? -Skjermer spesielt -En generelt faglig styrke i mange kategorier -Sist men ikke minst, Babes Endret 5. august 2005 av haddis Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 stemmer nok også på simen1 for samme grunner som dahle Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Wh1te: Skrev en hel film-guide på filmdelen av forumet, og kan stort sett mye Hvis noen andre mener noe annet, så værsego' Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Njål - Utrolig dyktig når det kommer til film. Meget behjelpelig. Bare synd han setter meg hele tiden fast i filmquiz'n. :-\ Edit: dersånn lille Harry Potter-EMOtøs! Endret 5. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Skrue selvsagt, spesielt for hans kunnskaper innen kjøling. Også veldig enig i at Simen1 burde bli nominert. Endret 5. august 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ^Th0mas^, for hans uendelige kunnskap om CS, og med hans spesialfelt på boter. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Simen1 Han får meg til å se slik ut hver gang En annen smart fyr når det gjelder livet generelt er Geir (Tom Waits for Alice). Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) LarsP *Filmguru uten sidestykke *Vet en god slump om musikk også *Morsom, alltid moro å lese postene hans *Stor kunnskap om snus og øl Endret 5. august 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
apwr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 MistaPi! Spesielt overlegen kunnskap innen skjermkort. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Synes Kvakksalveren har utrolig mange gode gjennomtenkte og lærerike svar. Underbygger nesten alltid det han sier med en teori. Skulle bare ønske han kunne svare oftere. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vanskelig dette her, men jeg vil nomienere Dotten for innsats og gode og gjennomtenkte svar i politiske- og samfunnsaktuelle diskusjoner. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Simen1. Fordi han er en smart kar, han har peiling på det meste. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Han er er multigeni som har peiling på: Musikk, Fixed. (No offence, men musikk er ikke din greie ) Jeg nominerer Hylo for hans kunnspaper innen musikk, da særlig metal. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Opus. Mann med mye peil på bil. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hømm valgene er mange , men vi har jo jalla , med fremragende kunskaper om lyd da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tom Waits for Alice. Kjempehyggelig fyr som vet hva han driver med. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) JoachimR. Koslig fyr med mye kunnskap innen politikk og mote Endret 5. august 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 JBlack - den mest gjennomtenkte personen på PRS-forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg