skrekk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Nytt talent oppdaget hos Kim Jong-il ser det ut til. (Nord-Koreas leder) Klikke (nest nederste avsnittet hvis ikke du gidder lese hele) :!: Endret 5. august 2005 av skrekk Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det der er jo sannsynlig. Tror han ikke hadde gjort annet en å spille golf hadde han vært så god Lenke til kommentar
fneder Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Høres ut som pur propaganda. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vet at Lil' Jong ( ) har gjort mye forskjellig i livet sitt, men dette har jeg litt vansker for å svelge ja Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Det der er jo sannsynlig. Tror han ikke hadde gjort annet en å spille golf hadde han vært så god Hvorfor svarte skulle Kim Jong-Il spille golf, samme pokker hvor god han er? Han er da tross alt diktator allerede. Fin propaganda det der, minner meg om Mao som svømte over Yangtse-elven "på umenneskelig tid" Endret 6. august 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 [...]and accomplished a feat unmatched in the annals of professional golf by shooting 11 holes-in-one on the first round he ever played. Jaok! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Minigolfbane med 25cm til hullet! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Minigolfbane med 25cm til hullet! Du mener vel mm Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Noen fler enn meg som husker den simpsons episoden der Homer blir "pro" i golf, og spiller mot mr. Burns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå