Gå til innhold

Bruktbutikk for data?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha noen kontor pc'er og regner med å spare litt på kostnaden ved å kjøpe brukt. For en tid så jeg en netbutikk som forhandlet bruktdata utstyr, men jeg har glemt hva den butikken het. Kanskje det er noen som kan hjelpe meg? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for de tipsene, men er forsatt på jakt etter en netbutikk... For en tid tilbake så jeg en reklamebanner på HW.no om en 'brukt-data-butikk' , virket meget bra og kunne godt tenke meg å finne denne samme butikken igjen... Noe ide hvem dette kan være? :)

Lenke til kommentar
Jeg skal ha noen kontor pc'er og regner med å spare litt på kostnaden ved å kjøpe brukt. For en tid så jeg en netbutikk som forhandlet bruktdata utstyr, men jeg har glemt hva den butikken het. Kanskje det er noen som kan hjelpe meg? :)

Hos de som spesialiserer seg på slikt er prisene helt hinnsides så jeg tror ikke du sparer så fryktelig mye.

Lenke til kommentar
Jeg skal ha noen kontor pc'er og regner med å spare litt på kostnaden ved å kjøpe brukt. For en tid så jeg en netbutikk som forhandlet bruktdata utstyr, men jeg har glemt hva den butikken het. Kanskje det er noen som kan hjelpe meg?  :)

Hos de som spesialiserer seg på slikt er prisene helt hinnsides så jeg tror ikke du sparer så fryktelig mye.

Dell pusher de ikke de billigste de har selv om du spør om det!

Eks. fikk et tilbud fra Dell i posten på en pakke jeg kunne kjøpe for en billig penge og tilbudet værte fram til xx.xx.2005. Når jeg så sankket med Dell og skulle har fem maskiner m/skjerm og nevnte jeg hadde et trangt budsjett fikk jeg ikke dette tilbudet, men et tilbud som lå en 40% over i pris. Først når jeg spurte om tilbudet kunne jeg får det. Jeg gjør ikke handel med folk som lyger og lurer...

Denne webshopen som iceraven nevner passer meg ganske bra, ok utstyr med garanti til en hyggelig pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...