Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 heisann. i går formaterte jeg pc'en, og installerte det meste på nytt. etter at jeg hadde installert flere av programmene begynte en feilmelding å komme opp på skjermen med en gang jeg kom inn i xp. noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Gratulerer, du har fått spyware. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 jeg har scannet med adaware og serch and destroy, og de finner ingenting Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 http://www.liutilities.com/products/wintas...library/BRIDGE/ Post en Hijackthis-logg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 rart hvordan får jeg fixet dette da? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det står "Rundll", det betyr at et pogram prøver å starte denn ved å brke Rundll, siden den da vil vises som Rundll32.exe i taskmanager, dete blir aller, eller mest sannsynlig startet i Run delen i Registry, dete har jeg skrevet ganske mange ganger, men én gang til skader ikke. regedit.exe (HKEY_LOCAL_MACHINE pluss CURRENT_USER, og kanskje DEFAULT_USER)\Software\Microsoft\Windows\Current Version\Run\ Her ligger det en entry hvor det står noe slikt: (Bridge eller noe drit) | Rundll32.exe Bridge.dll,DllMain eller noe lignende, ihvertfall Rundll og Bridge.dll Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 skal jeg slette bridge filen, eller? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, hva skal du med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå