Gå til innhold

Posten, hva skjer ?

Anbefalte innlegg

Heisann, håper noen kunne hjelpe meg her.

Bestilte en MHR Mallossi racing sylinder til bror mi som en bursdags gave kan man si ;)

Fra en kamerat sin konto.

(Var forrestne 50mm hvis noen lurte på det )

Men da den kom fram, så satt vi den på, og prøvde, det lakk kjøle vann fra sylinder, fordi det var en sprekk grunnet produksjons vare osv.

Sendte noen mailer til MC-deler og sendte den tilbake med gode gamle Posten som alltid klarer og rote bort ting.

Etter 9dager så sendte jeg enda en mail til MC-deler, skal vi ikke få tilbake toppen snart ? det var toppen som ikke var 100% rett og derfor kom kjølevæsken under.

- Når var det dere sendte inn ?

Når dem gir klar signal for innsending , så burde dem vite litt. Særlig når det var samma fyr som gjorde det.

etter da 10dager så gikk vi inn på siden til MC-deler med kameraten min sin konto, hadde ikke fått tak i kontoen hans, fordi han var faktisk på en sykkel tur som han sykla i en uke ellerno. Sto det en oppføring den 26/06/05, ja det var for 10dager siden.

Regn da, 10dager, minus 3som det tar inn med toppen til Ålesund fra Østfold, minus 2dager som det tar og sjekke den, og 3 dager på hjemover veien.

Tilsammens. 8dager.

Det er helt utrolig, Ligger så dårlig ann.

Jeg har ikke telefon , grunnet fucka lader, hakke nr til kameratn min, fucka gulesider , og bror mi trenger toppen som er borte innen neste Fredag.

Foresten, dem som handler på Mc-deler.no vet at det når man logger inn får man som på komplett og resten av nett butikker, opplysninger om sendte ting ol. sendings nr.

Når jeg tok og kopierte sendings nr i MC-deler, som jeg hadde bestilt fra, og lima det helt eksakte inn i Posten sin hjemmeside, for å spore pakke, så kom det ikke noe

frem. Hva er det som skjer ?

Hva betyr utlevert?

post-58-1123236891_thumb.jpg

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...