magnulf Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei jeg skal lage et kabinett som avsluttendes prosjekt på skolen (10. klasse) så tenkte jeg å prøve å bli sponset men hvilken mail skal jeg skrive til på f.eks komplett.no? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Se FAQ for casemoddere i sticky-feltet. Lykke til! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg bare spør...det høres ut som om du skal begynne i tiende nå...åssen veit du åssen prosjekt du kommer til å få? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Alle skal vel ha et sånn prosjekt i knus og hærverk? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skal man? Håper det, for jeg begynner i tiende nå.. :love: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tror det står i læreplanen at du skal ha en fordypingsoppgave der, vi fikk velge mellom tekstil og sløyd. Lagde kabinett i den oppgaven, fikk materialer av skolen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er ein god sjanse for at Komplett sponsar deg, dei sponsa ihvertfall eit skuleLAN som eg arrangerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå