Gå til innhold

Vil et nytt Asus A8V DL boote med venice ?

ottomc

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe et rimelig Athlon-system. Vil et nytt Asus A8V Deluxe boote med en Athlon 64 3200+ med venice-kjerne?

Jeg har ingen gamle Athlon-prosessorer jeg kan bruke for å oppgradere BIOS, og jeg vil nødig sitte med en hk/cpu-kombo som ikke booter og hvor jeg ikke kommer inn i BIOS.

Vinice-prosessoren er allerede underveis fra Komplett. Jeg kan selvsagt sende den tilbake, men har dere eventuelt noen forslag til hovedkort hvor den garantert vil virke (dersom dere mener den ikke vil virke på A8V DL)? Jeg vil gjerne ha passiv kjøling av chipset (evt. en vifte som støyer minimalt), og da ser det ikke ut som om det er så mange aktuelle nForce-kort (det er derfor jeg har sett meg ut A8V DL), men jeg tar gjerne i mot forslag.

På forhånd takk! :yes:

Otto

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte ett nytt Asus A8V Deluxe nå nylig som jeg monterte en 3700+ San Diego på. Bootet opp uten problemer, og fungerer meget stabilt sammen.

Det følger med programvare som du kan bruke for å oppgradere til siste BIOS versjon -noe du må gjøre dersom du skal få Cool n' Quite til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...