wilai Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ikkje så lenge siden var eg i kina og kjøpte meg softgun 2 stk m83 den eine var min og den andre er til vennen min og igår skulle eg teste den. og me bur der med hovedveien og gjett hva som skjedde? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Den funka ikke? purken kom blei nesten ammeldt Endret 5. august 2005 av wilai Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 men det er da ikke ulovlig med softgun her i norge?! hva ble dere nesten anmeldt for da?? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 men det er da ikke ulovlig med softgun her i norge?! hva ble dere nesten anmeldt for da?? eg er 14 år og går rundt med m83? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 eg er 14 år og går rundt med m83? hehe ja daså...de ser vel ganske ekte ut på en viss avstand... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 dei skulle komme med bevæpne folk vist ikkje eg viste meg Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 pokker.. du skulle ha tatt med kamera Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 pokker.. du skulle ha tatt med kamera me vente jo ikkje på purken ska komme då Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er folk som deg som ødelegger for oss som faktisk driver med Airsoft! Ved å bruke en softgun eller bare vise den sånn at andre kan bli skremt av det! Nå vet ikke jeg hvordan den situasjonen din var men ivertfall det kaster et dårlig bilde over Airsoft miljøet i Norge Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Er vel ikke akkuratt noe å le av, og kanskje heller ikke noe å skryte av? Men skjønner humoren i at politiet ble lurt Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Det er folk som deg som ødelegger for oss som faktisk driver med Airsoft!Ved å bruke en softgun eller bare vise den sånn at andre kan bli skremt av det! Nå vet ikke jeg hvordan den situasjonen din var men ivertfall det kaster et dårlig bilde over Airsoft miljøet i Norge Helt enig, sånne tullinger som han som løper rundt med soft-gun og skyter vilt... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det er folk som deg som ødelegger for oss som faktisk driver med Airsoft!Ved å bruke en softgun eller bare vise den sånn at andre kan bli skremt av det! Nå vet ikke jeg hvordan den situasjonen din var men ivertfall det kaster et dårlig bilde over Airsoft miljøet i Norge Helt enig, sånne tullinger som han som løper rundt med soft-gun og skyter vilt... hmm skyte vilt hva? vi hadde lagt sikte og skulle skyte den men når vi gikk ned kom dei og såg at eg holdt den så .... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kanskje en grund til at vi som driver med dette spiller på lukkede områder + at politiet er varslet! NETTOP på grund av at feks gamle damer skal bli livredde, ringe purken og si "det er noen som driver å skyter med våpen", politiet rykker ut med hundepatruljer og vepnede styrker! Det er skjedd før og kommer garantert til å skje igjen (uheldigvis)... Så please.. enten pakk ned våpnet til du er 16 eller dra på en skytebane! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå