Howard Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Creative har offisielt lansert Zen Vision - en portabel mediaspiller med stor fargeskjerm og 30 GB harddisk. Les mer Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Så ikke verst ut den. 239 gram, det er vel ikke mye? Og den tok ganske så mange formater. Kanskje noe å kjøpe seg? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 He, endelig noe kreativt fra Creative. Likte den, men litt for dyr kanskje.. Blir lett 4000NOK+ i butikkene her hjemme. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Vekten er ikke noe problem egentlig. SKjermen var stor og designet lekkert Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ja, og denne ser ut til å støtte litt mer av formater også, så man slipper å transkode. AtW Lenke til kommentar
G Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det lenge igjen til vi får OLED skjerm på denne enheten? Det ville vel øket batterilevetiden noe tenker jeg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hadde egentlig tenkt meg en Archos mednår de ikke har de i norge må man handle over nettet eller i utlandet. Supporten ligger i Nederland eller noe slikt og det er derfor ikke jeg skal ha meg en Archos som er det beste etter min mening. Men SÅ fant jeg dette norskbutikkmuligåkjøpe-vidunderet! VDEN ER SÅ MIN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå