Gå til innhold

K500 elendig tlf...

Anbefalte innlegg

den kombinerte "jostick" og trykknappen på midten henger seg og gjør stort seg som den selv vil.

Når man lader må ladekabelen ligge i press hvis det skal være sjans og lade.

Noen ganger henger den seg opp på "optimal lading" selv etter man har tatt ut laderen og man må plukke ut batteriet for og få det vekk.

Andre som har dårlig erfaring med denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Få en software oppdatering på den... Det får du hos de fleste mob forhandlere tror jeg, ellers så vet de hvor du kan få det.

Har selv en k700i, og den funker fint, k500 er lillebror til den jeg har. Eneste buggen jeg har, er når jeg har lagret nye nummer, så bør jeg gjøre det 2 ganger, for det hender at de nye nummrene jeg legger inn faller ut etter et par dager. Skal selv kjøre en ny oppdatering på den...

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...