abene Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Firefox går forbi Internet Explorer Ifølge statistikk fra nettstedet theinquirer.net er antall brukere av nettleseren Firefox nå større enn antall brukere med Internet Explorer Les artikkelen her Lenke til kommentar
roac Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dersom du ser litt på underlagstallene så står det klart at over 1/3 av sessjonene er henting av RSS-feedene. Av de store browserene er det der bare FireFox som har støtte for RSS Feeds, og da dette typisk er autmatisk hentig, og ikke snakk om besøk av en bruker, får man en helt annen statistikk: IE: Ca 40% FireFox: Ca 20% ... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er bra at mange har fått opp øynene for Firefox. (Jeg bruker det og er fornøyd) Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Haha, wow! (sarkasme). :!: Når det er RSS som er årsaken vil jeg ikke påstå at IE har mindre brukere enn FF, kanskje dette vil bli annerledes når IE får RSS feed. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dersom du ser litt på underlagstallene så står det klart at over 1/3 av sessjonene er henting av RSS-feedene. Av de store browserene er det der bare FireFox som har støtte for RSS Feeds, og da dette typisk er autmatisk hentig, og ikke snakk om besøk av en bruker, får man en helt annen statistikk: IE: Ca 40% FireFox: Ca 20% ... Opera har da vitterlig dette også. Lenke til kommentar
roac Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dersom du ser litt på underlagstallene så står det klart at over 1/3 av sessjonene er henting av RSS-feedene. Av de store browserene er det der bare FireFox som har støtte for RSS Feeds, og da dette typisk er autmatisk hentig, og ikke snakk om besøk av en bruker, får man en helt annen statistikk: IE: Ca 40% FireFox: Ca 20% ... Opera har da vitterlig dette også. Merk, av de store. Opera hadde bare et par prosent i denne målingen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Mye grunnet at den identifiserer seg som IE som default. Men det er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
Anonym123456789 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Det hører vel også med til historien at det her er snakk om besøkende til The Inquirers sider, ikke "vanlige folk"/gamlemor. Endret 6. august 2005 av ehasl Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De fleste jeg kjenner bruker Opera og jeg nekter å tro at det er 2% som bruker denne browseren. Lenke til kommentar
roac Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De fleste jeg kjenner bruker Opera og jeg nekter å tro at det er 2% som bruker denne browseren. Jeg vil tippe (Jeg har ikke noe håndfast bevis for dette) at Opera er mye mer utbredt i Norge enn i resten av verden. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det kan du nok ha rett i. Folk er gjerne litt ekstra glad i software fra fædrelandet. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 De fleste jeg kjenner bruker Opera og jeg nekter å tro at det er 2% som bruker denne browseren. kanskje fordi du har overbevist dem du kjenner om å bruke Opera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå