anon12234 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 flere enn meg som skal på offshore trondheim neste helg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Nei, det er absolutt det i verden som interesserer meg minst. Kan ikke kalle det for en idrett engang. Det er kun en hobby for rike oljesjeiker og norske fiskemilliardærer. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Enig med LarsP jeg! Tviler på det blir no offshore på meg. Gidder ikke å sitte å se på båter som kjører ute på fjorden. Da frister det heller med en fisketur eller lignende i rolige omgivelser. Sitter her med lyden av båtene som "trener" nå... Hehe.. Vi får se det på den positive siden: Det kan bli bra liv på byen et par helger framover! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 hehe, hørte de i dag jeg også. helt oppå byåsen Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Nei, det er absolutt det i verden som interesserer meg minst. Kan ikke kalle det for en idrett engang. Det er kun en hobby for rike oljesjeiker og norske fiskemilliardærer. Idrett? nei Sport? Ja Nydelig å høre brølene fra ingeniørkunstens mesterverk... nesten som formel-1. Dette er en kamp mellom hjerner såvel som mellom båter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå