Gå til innhold

Ny kamskjell telefon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bestilt en razr v3 black,håper den er ok som leketøy i et par mnd :p

Og hva har det med denne trådne å gjøre?

Trådstarter:

Som de andre nevner er Z500 flott for deg. Den tilfredstiller alle kravene dine, muligens med unntak av batteritiden. Det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

hvis man har en mp3 spiller fra før og gir lang blås i i 3g... er det noe særlig som skiller samsung z500 fra samsung e730? jeg kan lese spesifikasjoner ja.... men samsung har alltid noen teite små feil ved telefona sine. litt forskjellige på de forskjellige modella. så???

Lenke til kommentar
Har bestilt en razr v3 black,håper den er ok som leketøy i et par mnd :p

Og hva har det med denne trådne å gjøre?

Trådstarter:

Som de andre nevner er Z500 flott for deg. Den tilfredstiller alle kravene dine, muligens med unntak av batteritiden. Det vet jeg ikke.

Flipptelefon, noe som trådstarter spurte om?. Razr var mitt forslag :)

Trenger ikke å sutre fordi barneskolen snart begynner igjen ;)

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar

For og sammenligne E730 og Z500 sjekk ut denne linken

https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=35384

Det meste er likt men den store forskjellen må være UTMS, og mulighet for utvidelse av minne.

E730 har Java MIDP 2.0 noe som Z500 mystisk mangler, noe som irriterer vettet av meg siden at jeg SKAL kjøpe en av de to mobiltelefonene.

Z500 mangler også blitz lys på kameraet og radio, vel, klarer meg uten radio da. Men i bunn å grunn, jeg sitter og tester en E730 og er kjempefornøyd med den, min først opplevelse med en klapptelefon.

Og så over til og skrive SMS, kan være litt plagsomt i begynnelsen, mellomrom er forskjellig tast ifra Nokia til Samsung, også er den røde telefonen altfor nært 3 tallet, så trykker du feil går du ut av allt. Har irritert meg grenseløst sålangt.

Så, jeg kan i allefall annbefale E730 siden at jeg kan våke natta for og holde den varm :]

Vet ikke så masse om Z500, har ikke fått den i butikk ennå, men den virker også til og være en lekkerbisken for far =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...