Gå til innhold

Tagan bra (beste?) merke?

Anbefalte innlegg

leser litt rundt på nettet, og ser at Tagan får utrolig bra kritikk overalt. sjekka ut siden deres, og her står det at Tagan er et lite firma grunnlagt av folk i bransjen som har god erfaring. de lager kun PSU`er. `samtlige PSU`er er BTX ready og har 24pin connector ser det ut som... tror alle også har skjermet PCI-X kabel... har selv en PSU fra dissa gutta, og hele gjennomføringen, alle detaljer virker utrolig godt gjennomført! anbefaler å sjekke ut tagan.com...

siden Tagan er et relativt ukjent merke ennå, så legger jeg ut litt uavhengig reklame, hehe! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de fleste seriene til tagan er egentlig stort sett like. jeg anbefaler tagan, både etter egne og kameraters erfaringer og reviews på nettet. en god kjøleløsning som er utrolig stille og som sikrer en god gjennomtrekk gjennom hele forsyninga. skjermede kabler, tvistede kabler som reduserer elektromagnetsik stråling osv. det er til og med gummibelegg mellom viftefestene og "innkapslinga" for å redusere støyende vibrasjoner! samtlige kontakter er gullbelagt, og pga. kjøleløsningen så er ribbene inni forsyninga større enn det som er vanlig. ser på nettet at hver kontakt gir veldig mange amper, helt i toppklasse med de beste forsyningene i samme klasse, med bla. 48A på 5-volten på en 480W forsyning.

det er også fint å få med nok borrelåser til å få orden på kabler ol. dette fås jo også med noen andre merker, med det er uansett en bra detalj...

anbefaler de som skal kjøpe PSU å søke litt rundt på nettet på tagan. de koster ikke noe særlig mer enn vanlige PSU`er for entusiastbruk heller...

EDIT: det jeg sier gjelder først og fremst serien "black", men ser ut om at alle seriene fra Tagan stiller i samme kvalitetsklasse...

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...