smith80201 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg har et problem. Jeg får aldri, og jeg mener aldri installert en programmvare eller unzippet en fil som er større en ca 50 MB. Det virker som alt datamaskinen rører ved bare ender med korrupte feil meldinger. Det betyr ingenting om filene blir kjørt via cd-rom, nettverk, eller om jeg laster dem ned selv. Feilmeldingene varierer men har tilfelles at noen filer er corrupt. Det rare er at det er ikke de samme filene når man prøver å kjøre installasjonen eller Zip filen om igjen. Problemet begynte etter jeg formaterte dataen for ca. år siden. Dataen er nå ny formatert, med ny harddisk som hjalp lite. Noe annet jeg bør bytte ut? Jeg blir helt frustrert. Intel Pentium 4 2.66 GHz DDR-DIMM PC2700 512MB DDR Seageate Barracuda 7200 120GB IDE Win Pro. Eksempler på vanlige installasjoner min maskin nekter. Windows service pack 2 (www.microsoft.com) Direct X9 (CD-Rom) Norton Antivirus. (www.norton.com) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvilket skjermkort har du? Har du mulighet til å låne andre minnebrikker med noen du kjenner? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette er en typisk minnefeil. Jeg vil tippe at du finner dette ved å lage en oppstartscd eller diskett med memtest86 Lenke til kommentar
smith80201 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har: -Gainward GeForce FX 5200 128MB DDR Hvordan lager jeg oppstarts diskett med memtest 86? Lenke til kommentar
smith80201 Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg kjørte memtest86 over natta. 10 timer senere hadde jeg godt over 200 000 feil. Nye minne brikker er bestillt. Får se hvordan det går. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
smith80201 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Nytt minne er installert og dataen funker fint Mange takk for alle innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå