kaffi Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei jeg lurer på hva de mener med dette http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7046 er dette ett "puslespill"? eller er det bare chassiset ? Lenke til kommentar
Kayzer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ser ut som du kan velge prosessor, minne og harddisk selv her. det samme som en stasjonær barebone pc Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en barebook. Du må legge til cpu, ram og hd. Syns forresten at den er ganske dyr. Til den prisen så får man en bra bærbar. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en barebook. Du må legge til cpu, ram og hd. Syns forresten at den er ganske dyr. Til den prisen så får man en bra bærbar. Ikke glem tastatur og dvd-rom Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Blir litt lettere dette kanskje http://netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=7142?? Fikk min i går og jeg sier bare RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Endret 5. august 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en barebook. Du må legge til cpu, ram og hd. Syns forresten at den er ganske dyr. Til den prisen så får man en bra bærbar. Ikke glem tastatur og dvd-rom Chassi til bærbar PC - NB ! Ikke ferdig bærbar !- 15" WXGA+ skjerm med oppløsning på inntil 1280x800 punkter. Skjermen har såkalt "Crystal Clear technology" som gir ett betydelig forbedret bilde. - Integrert Nvidia Geforce Go 6600 skjermkort med 128MB minne - Leveres med 8x DVD +/- brenner med støtte for Double Layer - Innebygget TV-tuner, Bluetooth og webkamera ! - Integrert 10/100/1000MBIT nettverkskort og 56K modem - Vekt 2,7 kg - Innebygget 3i1 kortleser (MMC,MS og SD), 4x USB 2.0, Firewire-port (IEEE1394), SPDIF samt TV-utgang Trenger ikke legge til dvd nei. Dessuten tror jeg tastatur er med også siden jeg ikke finner noe om det i tilbehør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå