akristina92 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Har et lite spørsmål angående F.E.A.R MP Beta: Ok, jeg sitter her og laster ned F.E.A.R MP beta [Closed], altså, hva vil "Closed" si? At den er stengt og man ikke kan spille mer? Laster jeg ned forgjeves? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 At den er "Closed" betyr at den kun kan spilles av et visst antall mennesker. For å spille denne betaen må du ha en spesiell nøkkel (en slags CD key). At en beta er "open" er det motsatte. Da kan alle som selv vil, laste ned og spille betaen. Har du en kode til den closed-betaen, er du klar til å rulle inn i spillet. Har du ikke en slik key, er det ignen vits i å laste ned betaen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Trudde at Fear mp betatesting var over eg. Jaja, uansett så er det som MeTa][iC sier, closed betyr at det bare er nokon få utvalgte som får delta. Denne tråden er og feilposta. Siden dette er eit enkelt spørsmål som ikkje krever ein lengre diskusjon, så skal den under Spørsmål og svar - PC. Flyttes. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Ok, takk. Beklager for feilposting Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 F.e.a.r. mp beta er utrolig bra. spiller det hver dag. har blitt ganske god i det. Det rare er at jeg får ikke til å spille F.e.a.r. demoen. den vil rett og slett ikke starte.får fram den standard meldingen som mange andre får.:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå