Beider Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg hadde en del raid disker på min gamle maskin, nå har jeg endelig fått min nye maskin opp. Strømforsyning: Chieftech ATX-1136H 360W Ram: 2x TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) Skjermkort: Radeon X300 SE 128 MB Hovedkort: Elitegroup KN1 Extreme Socket-939 CPU: AMD Athlon 64 bit 3000+ HDD: 80 GB WD RAID disker: 2x WD 120 GB 2x Deskstar 120 GB Jeg får de opp i raid setupen min, første gang prøvde jeg å bare boote opp (har lagt inn windows raid drivere) men de kom bare opp som ikke formaterte. Så prøvde jeg å lage en ny raid array av de uten å slette data, tenkte jeg måtte gjennoprette arrayen. Kommer inn i windows og samme problemet. Prøvde også å velge convert to dynamic disk og logical disk i computer management. Funka fortsatt ikke. Har en del ting på de diskene jeg helst ikke vil miste. Kjører windows XP SP2. Noen forslag, noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
Beider Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 nå har jeg prøvd en rekke programmer. File Sacvenger 3.0 Restorer 2000 Pro Recover My Files Active@ File Recovery De fleste programmene ser filene men de klarer ikke å kopiere de. Ender bare opp som ubrukelige små filer. noen forslag til hva jeg kan teste? evnt, hjelper det å bytte tilbake til gammelt hovedkort som de pleide å stå på? Hvis ingen vet noe kanskje noen vet om firma som restorerer HDer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå