Gå til innhold

Genial kommentar til en totalt n00b

Buffaloboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sant, jeg er faktisk fjorten.

Mange av dere syns dette var litt usselt, men husk at man tar ikke mye for en gammel pc på lopis. Husker ikke akkurat hvor mye jeg tok for den, men det var vel et par hundrelapper, og ihvertfall ikke over 500. Hadde disse gått direkte i lommen hadde jeg skjønt det, men det gjorde det ikke (sikkert mangen av dere som tenker: som om den 14. åringen ikke tok litt selv, men det gjorde jeg ikke!)

Dette gikk vel til rødekors eller redd barna eller no lignende.

Cheezcake: ta alt i ett: roflmao, ser mye bedre ut ;)

Buffaloboy

Lenke til kommentar

Ja, hovedpoenget er jo at jeg lurte "stakkaren" Men når de andre kaller meg drittsekk o.l. vil jeg gjerne forklare meg og si at jeg faktisk ikke bare er en grisk drittunge, som mange her tror. Beklager for at jeg ikke skrev dette i første posten, men syns noen av kommentarene kom litt for fort...

Buffaloboy

Lenke til kommentar
Til deg som sa jeg sikkert var en 13. åring: JEG ER FAKTISK 14! (rofl)

Hmm... en liten rofl i parantes :D :D

Er det kraftigere eller svakere enn en LOL!!!! med masse utropstegn? :p :p

Syntes nå at det var litt råttent gjort jeg da. Selv om det var til en humaniter organisasjon...

Lenke til kommentar
Ja, hovedpoenget er jo at jeg lurte "stakkaren" Men når de andre kaller meg drittsekk o.l. vil jeg gjerne forklare meg og si at jeg faktisk ikke bare er en grisk drittunge, som mange her tror. Beklager for at jeg ikke skrev dette i første posten, men syns noen av kommentarene kom litt for fort...

Buffaloboy

Beklager å måtte skuffe deg. Du er kanskje ikke en grisk drittunge. Du er bare en drittunge.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...