Buffaloboy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg gikk rundt på et loppemarked her for en stund siden, og gikk inn ved pcene. (det hele endte med at jeg kjøpte en pc til 25kr, men det har ikke mye med dette å gjøre) Det var en fyr som skulle kjøpe en pc der. Han sa at han skulle ha den til jobben og til å spille av musikk, og jeg skjønte med en gang at han var en n00b. Han ville være sikker på at den funket før han prøvde den. Det var jo greit det, så vi starta den mot en av skjermene der. Denne n00ben var jo villig til å gi masse penger for dette gamle søpplet, så det var om å gjøre å imponere han mest. Vi kobla den til en av skjermene, men det var helt svart. Vi fant ut at den skjermen var defekt, og prøvde en annen. Kom ikke lenger en til noe hvit tekst på skjermen. Vi sa det var uten OS, og han trodde på det! Men her kommer den ene geniale kommentaren som fikk meg til å poste denne posten i det hele tatt. Når vi starta pcen på nytt begynnte det å ryke fra cd-rommen. Han lurte på hva dette var, og jeg (som håpet han var en så stor n00b) tenkte meg raskt om og svarte: nei... det?! nei... du skjønner... på denne pcen er det cd-brenner! OG HAN TRODDE PÅ DET! Det endte med at han kjøpte dritten, fast bestemt på å komme seg hjem og installere xp og høre på musikk. Jeg skal love dere der ble det ikkenoe musikk! Skulle nesten blitt med, bare for å lære noen nye ord Jeg ler fremdeles av denne stakkars n00ben. Buffaloboy Endret 5. august 2005 av Buffaloboy Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 "Skadefryd er den beste fryden" ....... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 HAahha, FOR EN NOOB! LOL! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg gikk rundt på et loppemarked her for en stund siden, og gikk inn ved pcene. (det hele endte med at jeg kjøpte en pc til 25kr, men det har ikke mye med dette å gjøre) Det var en fyr som skulle kjøpe en pc der. Han sa at han skulle ha den til jobben og til å spille av musikk, og jeg skjønte med en gang at han var en n00b. Han ville være sikker på at den funket før han prøvde den. Det var jo greit det, så vi starta den mot en av skjermene der. Denne n00ben var jo villig til å gi masse penger for dette gamle søpplet, så det var om å gjøre å imponere han mest. Vi kobla den til en av skjermene, men det var helt svart. Vi fant ut at den skjermen var defekt, og prøvde en annen. Kom ikke lenger en til noe hvit tekst på skjermen. Vi sa det var uten OS, og han trodde på det! Men her kommer den ene geniale kommentaren som fikk meg til å poste denne posten i det hele tatt. Når vi starta pcen på nytt begynnte det å ryke fra cd-rommen. Han lurte på hva dette var, og jeg (som håpet han var en så stor n00b) tenkte meg raskt om og svarte: nei... det?! nei... du skjønner... på denne pcen er det cd-brenner! OG HAN TRODDE PÅ DET! Det endte med at han kjøpte dritten, fast bestemt på å komme seg hjem og installere xp og høre på musikk. Jeg skal love dere der ble det ikkenoe musikk! Skulle nesten blitt med, bare for å lære noen nye ord Jeg ler fremdeles av denne stakkars n00ben. Buffaloboy Drittsekk. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du var jo jævlig kul. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 HEHE CD-BRENNER LOL! Hehehehhehh, cd-brenner. hehhhhehehh Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Du er idolet mitt. Endret 4. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) HAEHAEH :D OMGLOLZ n00000000000b§!!!!111 Men fra runk til panservogn. Henger meg på citric. Endret 4. august 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vel, jeg hadde lyst til å dra i smilebåndet, siden jeg så at noen fremdeles brukte ordet "n00b".. Som faktisk er en meget kul utgave av nabb, som igjen er en råere utgave av newbz0r, og ja.. Det er mange utgaver. Uansett , dette fantes ikke morsomt, og det hørtes ut som en lavmålt skolestil fra en kar på rundt 13 år. Selve ironien i teksten er jo tåkette og helt helt helt.. enda (snart en superhelt; HEHE) .. <-- Eksempel på humor. Uansett, gi faen i ordet "n00b".. Og ja, det var ikke morsomt.. Forum > Off Topic > Humor :--||| Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) hhihihihiihhiihi Endret 4. august 2005 av Knut Erik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) hahahahah hihihihi den var bra hr u fler på lagr? kekekekkekeke Endret 4. august 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva er poenget med å gjøre deg til en skurk for noen usle kroner? Lenke til kommentar
lolindirelensar Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er poenget med å gjøre deg til en skurk for noen usle kroner? "quoted for truth" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hva er poenget med å gjøre deg til en skurk for noen usle kroner? Noen usle kroner, antar jeg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 HAahha, FOR EN NOOB! LOL! Genialt innlegg! Lenke til kommentar
ZiZe Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 ser ikke akkurat humoren i dette jeg da? synes det hele bare er en ussel handlinge, selv om jeg mest tror dette er en liten skrøne fra topicstarter sin side. vet ikke vilken policy det er til slike bilder på hw.no forumene men: Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Til deg som sa jeg sikkert var en 13. åring: JEG ER FAKTISK 14! (rofl) Og til alle dere der ute som syns jeg er en drittsekk, så var dette et loppemarked, og ikke et garasjesalg. Jeg fikk ikke en dritt av pengene (fikk en brus, en pølse og en stor takk for å være med) og alle pengene jeg samlet inn gikk til en eller annen humanitær organisasjon (var skolen min som hadde det) Jeg syns ihvertfall dette var artig og knegget av latter lenge etter at han hadde gått. Jeg hadde gjort det igjen uten å blunke. Buffaloboy Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg fikk ikke en dritt av pengene (fikk en brus, en pølse og en stor takk for å være med) og alle pengene jeg samlet inn gikk til en eller annen humanitær organisasjon Da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg